خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یار خراسانی من...

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ق.ظ

پنج شنبه

شهادت امام سجاد ع

بیت بودم...

خیلی ساده تر از اون چیزی بود که

تو تلوزیون دیده بود

و

خیلی با صفا تر...


آقا رو که دیدم دلم باز شد...

خدا حفظش کنه...


+همون شبی که دکتر رفیعی سخنرانی داشت

که بی بی از تلوزیون دیده بود...

۹۳/۰۸/۲۰
پاک باخته

نظرات  (۶)

اوهوم موچکرم برا توضیحاتت
پاسخ:
خواهش
:))
به همین سادگی یعنی؟!
پاسخ:
آره فقط تو همین ایام
ولی یه سری صبر می خواد
مثلا از صبح بری دم در بیت تا بهت کارت برسه 
آخه ظرفیت حسینیه محدوده
بقیه که تو حسینیه جا نمیشن
میشینن تو پارگینگ ها
خیــــــــــــــــــــــــــــلی خوش بحالت
بعد از پیاده روی کربلا یکی دیگه از آرزوهای بزرگ زندگیم دیدن حضرت آقا از نزدیکه از بچگی آرزومه اما هیچ وخ نفهمیدم اینا که میرن پیششون کیا هستن چطوری میرن چرا میرن :(
خوش بحالت
خوش بحالت
خوش بحالت

پاسخ:
بی بی 
ایام فاطمیه
ایام محرم
اربعین دیدار عمومیه
همه می تونن برن
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۵ مردی بنام شقایق ...
خوش بحالتون جدا
پاسخ:
قسمتتون ان شاءالله
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۵ بنای با ثوات
چه جالب...:)
پاسخ:
قسمتت شه
گفته بودم به جای من هم سلام کن. یادت بود؟ :(
پاسخ:
نه نبود
یعنی اصلا یادم نیست چه کارایی کردم اونجا
همش مثه رویا بود
حتی همه نامه دادن 
اما من روم نشد وقت آقا روبگیرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی