خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آه بوی پنجره فولاد می آید

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ب.ظ
خبر دادن پروازم جلو افتاده!
 دو تا بلیطام جفتش ۸ شد!
 ۸ صبح ۸ شب!
 رفقا إلتماس دعا دارم قمی ها؛ مشهدی ها
۹۳/۰۹/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

سلام
خوبی ؟
هنوز برنگشتی ؟!
پاسخ:
سلام
الحمدلله رب العالمین

الان دیگه برگشتم
دلم برات تنگ شده :(((((((
خدا کنه مارو فراموش نکنی
پاسخ:
من بیشتر

خداااا می دونه چقد یادت بودم و ارباب

...
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۶ انسان نیازمند
سلااااااااام
آخه این چه خطیییییییییییییه
اصلا آنتن نداره
خودکاریه عصبم
راستی زیارتت قبول

پاسخ:
سلااااااااااااااااااااااااااااام


خط عراقیه اسمش

خب چه کنم شلوغ بود

قبول حق
اپدیتم پاک باخته:)
دوست ندارم بیام بگم من اپدیتم و این حرفا ولی وقتی میبینم اپدیت نمیکنی وبت رو مجبورم 
چرا اپدیت نمیکنی؟؟
پاسخ:
میام

کربلا بودم که نبودم
:)
یارب

تازه به دوران رسیده ها بیان ..
پاسخ:
هوم؟
انشالا که خیر بوده :)
پاسخ:
ان شاء الله
امسال همه رفتن
همه

دل مارم ببر با خودت
:(
پاسخ:
همه بچه های مجازی اونجا بودن
توی دلم
:)
سلام پاک باخته جان مطمئنن الا رفتی و کربلایی
دل تنگتم دعا یادت نره
پاسخ:
سلام

یاد همه بودم
:)
سلام
رمقمان را بریده اند این خدا حافظی ها
التماس دعا
پاسخ:
سلام

خدا قسمتتان کند
حاجت روا
اتفاقی پیامت رو امروز دیدم...
اخ اگه بدونی چقددددرررر خوشحال شدم... خوش به سعادتت
ایشالا سالم بری و سالم برگردی
زیارتت قبول التماس دعا
پاسخ:
سلام بانو

به یاد همه دوستان بودم

ممنون

حاجتت روا
:-*
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۰ مرغ کاکلی
زیارت قبول
پاسخ:
قبول حق
:)

التماس دعا 

منو اونجا فراموش نکنی 

یاد دل من هم باش

پاسخ:
حاجت روا
به یاد همه بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی