خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

حرم علمدار

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ

 امن تر از حرَمت نیست، همان بهتر که


                                           کودک گمشده در صحن تو پیدا نشود


 +شاعر:محمد رسولی

نظرات  (۶)

التماس دعا
پاسخ:
حاجت روا
محتاجم
۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۴۰ انسان نیازمند
کجایی؟
نگرانت شدم
رفتی تو غار؟
پاسخ:
خونه ام
شلوغم شلوغ


سلام
قشنگ بود
پاسخ:
سلام

خدا شاعرشو حفظ کنه
۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۵ مردی بنام شقایق ...
دوس دارم که کودک دلم
گم شه تو شلوغی حرم
     تو منو پناه بدی
        توی خیمه راه بدی
              اذن قتلگاه بدی...

حسیییییییین.......

سلام
دعاگو و نائب الزیاره بودیم طبق عهدی که کرده بودیم از قبل

یاعلی
پاسخ:
ح ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ی ن می کشی مرا...



سلام

ممنون
ما نیز

علی یارتون
:)
سلام راستی رفتی اونجا دعامون کردی ایا؟منم خیلی دلم کربلا میخواست اما نشد:(
زیارت قبول
پاسخ:
سلام

نائب الزیاره همه بودم

میشه میشه
فقط لبریز شید
۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۱:۰۵ انسان نیازمند
این بیتهارو باید چشید
الهی ارباب
پاسخ:
آره
ان شاء الله بچشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی