خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

برای فیروزه ای...

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

 سلام

 تقدیم به مهربان ترین گلوکزِ دنیا

 برو و دانلودش کن


                    راجعونی ها


  

 +هر کس دیدش بهش خبر بده...

 +خودتونم گوشش بدی...

نظرات  (۱۱)

۰۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۷ فیروزه ای
زینب...
از خادما
توی گروه
پاسخ:
پر نیرو رو میگی؟؟؟

رمزی گفتم خودت بگیر دیگه کیو میگم...

تو گروه ما که ضحی اینا بودن 
زینب نداشتیم
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۱۰ فیروزه ای
نمیدونم!!!!
خخخخخ

پاسخ:
جدی کیه زینب؟
شمالیه؟
یا تبریزیه؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۵ فیروزه ای
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینا رودانلود کردم و میدونم سوز داره
اما میدونی که. چیزی که اونجا شنیده میشه یه چیز دیگس. خاطره انگیزه. بیشتر سوز داره... میبرتت اونجا
دستت درد نکنه. حالا بعد از ***** میپرسم ببینم داره یا نه. شاید زینب هم داشته باشه.
ایشالا
پاسخ:
ان شاء الله
یه دقیقه برات آپلود میکنه خوووووووو
براش پیام بذار
خواهش

زینب کیه؟؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۱ فیروزه ای
همین بود فقط
ای کاروان، آهسته ران، کارام جانم میرود...
اینو جوری میخوند و تکرار میکرد که "جان آدم" میرفت.
نیست فاطمه :(
پاسخ:
آخه اونی که من دارم خیلی سوز داره

مربوط به امام زمان بود...
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۰ فیروزه ای
تو روحت صلوات
فقط یه بار خوب از خواب بیدار شدی اونم من نبودم بالا سرت. خواب ابراهیمو دیده بودی.
ایش
از دست شما بچه ها
پاسخ:
بچه؟؟؟
سیبیلای قیطونیمو ندیدی میگی بچه؟؟؟

تو منحرفی 
من منظورم مامانم بود
آیکن پاک باخته در حال محو شدن در افق
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۸ فیروزه ای
نه این نیست
میگم که. زیر و رو کردم اینترنتو. اما اونی که میخوام نیست :(
از روی گوشیمم پاک شده :((((
پاسخ:
تو بگو بیتاشو
من پیداش کنم
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۳ فیروزه ای
پ ن پ
منم
اگه اون 5 دقیقه اول که از خواب بیدار میشدی رو حذف کنیم، همین توصیفا بودی و خیلی صفت خوب دیگه که نمیگم
اصن وقتی میخواستم بیدارت کنم استرسی میگرفتم که نگو و نپرس. نه دلم میومد جا بمونی نه دلم میومد بیدارت کنم.
صلوات میفرستادم و صدات میکردم و بوست میکردم تا بیدار شی
پاسخ:
آفرین من فقط با ملاطفت بیدار میشم
و البته فقط یه شخص هست که 
وقتی بیدارم می کنه مهربان از خواب بیدار میشم و لبخند میزنم...

نذار بگم چقد مهربونی
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۱ فیروزه ای
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ببین اگه اونی نباشهکه من میخوام خودکشی میکنم
چند تا دانلود کردم اون ریتمو نداشته. لطفا همون باشه وگرنه دست به دامان **** **** میشما
پاسخ:
به اوشون چکار داری؟
ای ساربان آهسته ران آرام جان گم کرده ام
آخر شده ماه ح س ی ن من میزبان گم کرده ام
در میکده بودم ولی بیرون شدم از غافلی
ای وای از این بی حاصلی
عمر گران گم کرده  ام
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۸ فیروزه ای
میدونی دنبال چی میگردم؟ :(
"ای ساربان آهسته ران کارام جانم میرود..."
اونو موقع رفتن از کربلا گذاشته بودن. ضبطش کرده بودم اما از روی گوشیم پاک شد. هر چی توی اینترنت میگردم پیداش نمیکنم. خیلی مداحی با این اسم هست ولی اون نیست. اون خیلی آروم میخوندش
پاسخ:
دارمش تو گوشیم
به لبتابم بلوتوث کردم لینکشو میذارم برات
:))
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۸ فیروزه ای
چه توصیفی هم از من کرده! من گلوکزم؟ تو که به من میگفتی خیلی جدی هستی!!!!!
"قابل توجه مریم گلی که فقط از من شیطنت دیده" :))))
ای قربون تو پاک باخته دل صاف و دل نازک برم که انقدر مهربونی عزیزم
پاسخ:
الان اینایی که گفتی منم؟؟؟
نه مریم خیلیم مهلبونه...
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۶ فیروزه ای
ای جانم
میدونی دو روزه نشستم پای اینترنت و هی نوحه و روضه دانلود میکنم. اما نه میتونم گوش بدم نه آروم میشم
دستت درست پیدا شده ی حرم حضرت عباس :*

پاسخ:
خواهش
:))

روضه یا نوحه دلی خواستی بیا پیش خودم

:-*

ناقابل بود
ان شاء الله کربلایی شی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی