خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

فضولانه

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ب.ظ
پاک باخته را تعریف کنید:

۱.از لحاظ ظاهری(قد؛جنسیت؛شکل؛رنگ چش؛نوع پوشش و غیره)

۲.از لحاظ معنوی و اخلاقی و غیره

+همتون شرکت کنید لطفا

+التماس دعای دوباره

۹۳/۰۳/۲۲
پاک باخته

نظرات  (۱۸)

من محتاجم . . .
دعا کنید

پاسخ:
پاسخ:
حاجت روا
پسـرید
یه پسر چاق
قد کوتاه
ریشو
یقه بلوزتون بسته
یه تسبیح به دست
رنگ چشا قهوهای
منطقی و عصبی

پاسخ:
پاسخ:
منطقی و عصبی با هم منافات ندارن آیا؟
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۳۳ منه پابرهنه
و اینکه خیلی شاید تو محیط مجازی جوش نمیخورید با هر کسی. و اگه طرف، شخصیت و اخلاقش مورد پسندتون باشه کمی نرمش نشون میدید
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه

پاسخ:
پاسخ:
فقط کمی؟؟
ممنون
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۳۱ منه پابرهنه
دختر
حدودا 20 سال فکر نکنم ازین بیشتر باشید
چادری و مقید
خیلی هم مذهبی و عاشق امام زمان و خدا و در کل خیلی معنویات براتون مهمه
قد و رنگ چشم و اینام خیلی به درد ما مخاطبا نمیخوره
حالا تایید میکنید کدوماش درست بود؟

پاسخ:
پاسخ:
تا تایید درست و غلطاش خیلی مونده
خب...من دیر این پُست رو دیدم.از نظر من:
قد شما:175
لاغر
جنسیت:مذکر
رنگ چشم قهوه ای تیره
نوع پوشش و ظاهر:به نظرم از این لباس های یقه آخوندی می پوشین و این که لباس تون رو می ندازین رو شلوارتون و شلوار پارچه ای ساده این در فصل های گرم،در فصل های سرد هم احتمالن یه کتی چیزی روش می پوشین :دی
ته ریش هم داریـد!همیشه هم با خودتون تسبیح دارید حالا نه این که همیشه دستتون بگیرید.اما دقیقن برای تسبیح نمی تونم تصمیم بگیرم که عقیق ه یا تربیت.دماغ تون هم اندازه ش متوسط ه.رنگ پوستتون هم تقریبن سفیده اما نه خیلی.موهاتون هم مشکی ه.بعد برای جاهایی که لازمه کیف ببرید از این کیف هایی که دسته داره و قهوه ای رنگه می برید.از این کیفا که دستشون می گیرن...نمی دونم اسمش چیه
(ظاهرتون منو یاد یکی از معلم های پیشینم می ندازه)
از نظر معنوی و اخلاقی:گرایش تون به معنویات و دین زیـاده.دین مدار و اخلاق مدار.زود جوش میارین.با افراد زیادی در ارتباط هستید و کلن یه شخصیت اجتماعی دارید اما با افراد زیادی روابط دوستانه ی صمیمی ندارید.
پــایــان

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
جالبه خیلی ها میگن زود جوش میارم
و چشام قهوه ایه و...
من مدت کوتاهی با شما ینی با وب شما ونوشته هاتون اشنا شدم...
بعضی از نوشته هاتون خیلی به حال و روزدلم نزدیکه...برا همین بدون اینکه بخوام لینکم کنید، لینکتون کردم...
به اعتقادمن تو دنیای مجازی باید مث سایه بود و فقط از افکار هم لذت برد ...
حالا به احترام درخواستتون که مکرر تاکید کردید ...باید بگم
به احتمال قریب به یقین دختر هستید بالای بیستو پنج سال...چون پسرای مذهبی اینقد زود با خانوما خودمونی نمیشن...مخصوصا که هیئتی باشن و طعم چای روضه اربابو چشیده باشن...
معنویتتون هم خوبه خدا خیربیشتر عنایت کنه...همین که تو این وانفسا و بلبشو بازار وبهای ضد دین...از خدا و دین ائمه می نویسین ینی امتحان بندگی رو پس دادین...
.
.
لحاظ ظاهری رو هم چی بگم والا
محجبه ای ...ودیگر هیچ


پاسخ:
پاسخ:
ممنون
من تو فضای مجازی به جنسیت هیچ کس اعتماد ندارم مگه اینکه بهم ثابت بشه طرف واقعا میگه دخترم دختره یا میگه پسرم ؛پسره
م کجام خودمونیه؟؟؟
(جملات بالا نفی این نیست که دخترم یا رد پسر بودن
بارها گفته ام و بار دگر میگویم
پاک باخته جنسش جوره
البته این توضیحاتو همین جوری دادم وگرنه قصد از این پست فقط دونستن نظرات و تصاویر شماست و یه سری امکانات که بعدا گذاشته میشه)
بالای 25...
در برخی موارد هم که لطف داشتید.
فقط ته خطی نزدیک بود
پاک باخته ای بیش نیست.
والا

پاسخ:
پاسخ:
عجب
ممنون از افاضاتت
والا
من اوایل فکر می کردم پسر هستین...از رو هدر وبتون..و واقعا هم به همین صورت تو ذهنم بودین...تا تو جواب کامنتی نوشته بودین " پاک باخته جنس ندارد.."
راستش دوست دارم وقتی مخاطب وبی میشم ...چند تا چیزو بدونم:جنسیتش..سنش...و اگه دلش خواست رشته اش رو..
دختر و پسر بودن برام مهمه چون طرز حرف زدن متفاوت می شه...سنم برام مهمه باز به همون دلیل..با یه جوون 25 ساله یه جور باید حرفید با 20 ساله یه جور دیگه...
در کل سعی می کنم هیچ ذهنیتی از شکل ظاهری نویسنده ها تو ذهنم شکل نگیره...این طوری راحت ترم...

پاسخ:
پاسخ:
رشته کامپیوتر
سن بین 22 تا 27
جنس:پاک باخته:)
اون حرفم دلیلی برای رد یا قبول حرفت نبود
ممنون
صداتون آروم و با طمانینه است و یه جور آرامشی توش هست
بنظرم آدمی هستین که تنهایی قشنگی دارین و این حرفها و نوشته ها از تنهایی و درگیری با خود برمیاد

همه ی پست ها و کامنتهای شما رو اینطوری میخونم

چون اهل شعر و ادبیات و ایضا" مشاعره هستین و دست به قلمتون هم خوبه و دایره ی لغاتتون هم گسترده ست و متن هایی که مینویسین زیباست معلومه آدم اهل دلی هستین
از یه طرف دیگه آدم معتقدی هستین و این هم باعث میشه ...

نمیدونم شاید نباید اینا رو بنویسم !

پاسخ:
پاسخ:
خیلی هاش که لطف بود
ولی
خیلی برام جالب بود
ممنون نوشتینش
منم برای همه ی مخاطبام یه چهره تو ذهنم دارم

حتی صدای خاص

و کامنتها و پست هاشون رو با صدای خودشون میخونم :)

پاسخ:
پاسخ:
چه جالب
صدای من چه جوریه؟
یکم افکارمو جمع کردم ولی خوب اون تصویری که تو ذهنمه رو نمیتونم درست توصیف کنم.
پسری با هیکل متوسط قد شاید بین 170تا 180 چهره تقریبا سبزه با چشای قهوه ای و موهای مشکی با ته ریش نوع پوشش یه چیزی تو مایه های بچه بسیجیا نه سوسول و جلف نه خیلی هم رسمی
از نظر اعتقادی خوب به نظرم پایبند شاید در حد آخوندا نه ولی معمولی هم نه {کمی از معمولی بیشتر}
از نظر اخلاقی این سخته چون وقتی از نزدیک با کسی برخورد نداشته باشی نمیتونی بگی ولی به نظرم مث خیلی آدمای دیگه گاهی مهربون گاهی عصبی {خوب بنا به موقعیتش}ولی اخلاق واقعیتونو نمیدونم ...................

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
تا یه جاهایی میتونم بگم حس شیشمت خیلی خوبه
ای بابا یه چیزایی ازت تو ذهنم بود کامنت دوستانو خوندم کلا پریدن بذار افکارمو جمع کنم میگم....

پاسخ:
پاسخ:
جمع و جورش کن
زود زود
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۰ نوکـــــرالله
ب نظرم پسرین ، قدتون متوسط ، هیکل متوسط
چشمتون رنگشو نمیدونم اما بنظر باید معصوم باشه نگاهتون
سنتون حول 20
از لحاظ معنوی پایبند و همچنین عرفانی
اخلاقی خوش برخورد و خوشرو، احتمالا با هر کسی جوش نمیخورین ،اما اهل مراعات و سازگاری
همین
نمیدونم این همه توضیح با جزئیات از کجا اومد !!! :)
+ان شاء الله ائمه دعاگوتون باشن

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
بعضی هاش تطبیق داشت
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۱ سایه سادات
آخه چیتو تعریف کنم؟
قدت که یه بند انگش از من بلند تره
لاغرویی
چشات مشکیه خرماییه
فک کنم مشکی باشه
جنستم بد نی
نوع پوششتم چون مث منی با کلاسی
از لحاظ معنوی هم نمی تونم چون نه اینکه ما فعلا تو جهان ماده هسدیم و اینا حالا هر وقت اونور دیدمت میگم
اخلاقم که نداری
خب من شرکت کردم
برنده هارو کی اعلام می کنید؟

پاسخ:
پاسخ:
حالا میگم برا این پست چه نقشه ای دارم
خیلی از قسمت های این کامنت سانسور شد
والا
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۵ سایه سادات
لووووووووووووووووول رهگذر
دختره دیگه باو
هر هر هر هر هر

پاسخ:
پاسخ:
عجب...
از لحاظ ظاهری که نمیتونم هیچ حدسی بزنم . جنسیتتون رو که میدونم اما چون سال تولد رو نمیدونم بقیه رو هم نمیتونم حدس بزنم . از لحاظ اخلاقی هم شاید معتقد هستین . همین .ببخشید اگه بیشتر حدس نزدم !

پاسخ:
پاسخ:
ممنون تیرزاد
بنظرم گمنام نوشتن حس خوبی داره
اونجاست که آدما بی تفاوت جنسیت و آشنایی و خیلی چیزای دیگه هر حرف و نظری که دارن صادقانه میگن
من نمیدونم اون اولین باری که اومدید وبم و بعدش من باهاتون آشنا شدم هم قالب وبتون این بود یا نه
ولی بعد از یه مدت که نبودم و نمینوشتم وقتی برگشتم و دوباره سری به وبتون زدم تعجب کردم که چرا قبلش شما رو دختر میدونستم.هم نوشته هاتون و هم قالب وبتون بهم القا میکرد که شما پسر هستید
منم مث خیلی های دیگه اون یه ذره-شاید هم بیشتر- حس کنجکاوی رو دارم ولی همین ندونستن هم باز یه حس جالب دیگه ست
خب دیگه من باز پرحرفی کردم

درضمن این رنگ چشم شما رو باید چه جوری حدس بزنیم ؟!!! :)))))))))

پاسخ:
پاسخ:
آره همین بود قالب
هر طور راحتید
خب من خودم از همه نویسنده وب هایی که میخونم که تصویر ذهنی دارم با جزئیات
من اول فکر میکردم شما دخترید
تا مدتها
بعد از نوشته هاتون حس کردم پسرید

حالا چی شده به این فکر افتادید ؟!

پاسخ:
پاسخ:
همین طوری
شاید بخاطر برخورد های متفاوت دوستان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی