خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

شکرا جزیلا

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۶ ب.ظ
ممنون بابت همرامیاتون و دلگرمی هاتون

وقتی حتی حال ندارم جواب کامنتتونو بدم

براتون امشب دعا میکنم

برام دعا کنید.

+تیرزاد؛ته خطی؛فیروزه ای؛نگین؛گمشده؛رهگذر؛

شیدا؛باران؛سایه؛عیّوق؛نوکرالله و...

۹۳/۰۳/۲۲
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

ب بودن ادمایی مثل شما ، محتاجم !

پاسخ:
پاسخ:
؟؟؟
من؟
چی؟
کیه؟

لطفتون زیاده به ما
دست ِ شما درد نکنه!!! :)
درضمن این پوسته بیش تر به وبلاگ تون میاد،مبارکه.
شاد باشیـد و موفق

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
ممنون
ممنون که اسم منو هم بین اسامی دوستان آوردید...

پاسخ:
پاسخ: جز دوستان هستین دیگه
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۲ منه پابرهنه
چی شده؟
من نبودم خبر ندارم

پاسخ:
پاسخ:
خو نیگا میکردیش
چند تا پست پایین تر بود
سلام
قالب نو مبارک.
:)
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون
بلاخره آدرستون کشف شد.
محتاجیم به دعا...
ایشالله زودی رو به راه بشی...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
به دعای شما
ای شالا که زودتر حالت خوب می شه..:))
هنوز یه دُز افسردگی داره ولی خیلی بهتر از قبله...در واقع در مقابل اون شاهه...
ممنون بابت تعویض قالب وبلاگ....
ببخشین دیر اومدم..دیشب مجبوری رفتم...خونه ما 1 باید خاموشی باشه که من نیم ساعت هم بیشتر مونده بودم..:))

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
ممنون
باوش
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۲ نوکــــــــــــرالله
ان شاء الله حالتون بهتر بشه

پاسخ:
پاسخ:
به دعای شما
دعا میکنیم . عیدتون مبارک

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
بر شما نیز
سپاس ...

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۳ آقــاے کــلــآغ :)
ان شالله :)

پاسخ:
پاسخ:
واقعا ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی