خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

تشنه

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ
من
 باید برم یک جای خلوت
 و
 بنشینم رو در رو با خدا صحبت کنم!
۹۳/۱۰/۲۹
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

رو آب بخندی ایششششششششششششششششششششش :))
پاسخ:
:))
خنده کردی اصن وقت نمیدمت :| انگار من باهاش شوخی دارم :|
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
گریه کن شاید دلم به رحم اومد وقتت رو انداختم جلو :))
پاسخ:
:))))))))))))))
خـدا میگه من هیچ کارم هر چی منشی بگه [ خنده های خبیثانه :)) ]
پاسخ:
:))
باوووووش
هـا پس چی 8|
از اونجایی که شما زیاد من رو اذیت میکنی نوبت شما افتاده به 50 سال دیه :))
پاسخ:
آخدا ببینش...
نخیر خـدا بیکار نیس که دم به دیقه به حرفای تو گوش کنه

وقت قبلی بگیر با من بحث نکن :| من منشی خدام :))
پاسخ:
پس ما باید از شما وقت بگیریم؟؟

دست ما رو هم بگیر خانوم
:))
۳۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۶ گمـــــــشده :)
حرفای منم بهش برسون...:|
پاسخ:
:))

من؟؟؟

من که زبونم لالِ...

شمام تو خلوتات یاد مام باش
خـدا سرش شلوغه پلیز وقت قبلی بگیر :))
پاسخ:
خدا واسه همه وقت داره
بعله
حتی واسه گناه کارایی مثل من...
۳۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۱۹ انسان نیازمند
سلام اینم سفارش شما

http://upload7.ir/download/54bd8803bb1c5/82991433447080581590.jpg
پاسخ:
ممنانم
:))

واقعی شو می خوام...
برای ما هم دعا کنید....
پاسخ:
حاجت روا ان شاءالله...

محتاجم
۲۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۸ تاج بی بی
در خلوت رو در روت ببا خدا یاد ما نیز باش لطفن
پاسخ:
:((

یکی ما رو دریابه

به یادتون هستم...
به یادم باش
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۵ میهمان ...
تشنه صحبتم ...
پاسخ:
خدا سیراب تون کنه با وصالش...
با شهادت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی