خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کاش روزها شب شوند

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۴۲ ق.ظ
از نیمه ی شب که می گذرد؛
 گاهی عاشقم؛
 گاه شاعر!
 گاهی مستغفرم؛
 گاه متفکر!
 گاهی شاگرد اخلاقم؛
 گاه ذاکر!
 نیست میشوم گاهی!
۹۳/۱۱/۱۸
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

التماس دعا!
پاسخ:
حاجت روا 
محتاجم
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۴۳ عطار کوچولو
واقعا کاش روز ها شب بود!

...

پاسخ:
ای کاش...
حتماً تنها کاری که نمی کنید خوابیدن است! درسته؟
دور از شوخی ، شعر زیبایی بود...
پاسخ:
دقیقا
:))

هذه من فضل ربّی
سلام
نیست میشوم گاهی!
قشنگ بود
پاسخ:
سلام

هذه من فضل ربّی
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۶:۴۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
حق!
پاسخ:
:)

یاد من او می افتم
یاد درویش مصطفی
حاج فتاح

حق!!!
پاسخ:
ممنون
عالی بود

سلام
من جدیدا سعی میکنم نیمه شب خواب باشم که از اون طرف کله ی سحر پاشم به زندگیم برسم:||
حالا اینکه من کلا هیچ زندگی ای هم ندارم فرع بر قضیه است :|||
پاسخ:
الان دقیقا دنبال کار و زندگی نداشت تونید دیگه؟
ساعت 11 صبح
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۵ بنفسی أنت یا حسن المجتبی(ع) ...
تو مناجات شبتون دعا کنید نماز صبح ما قضا نشه
پاسخ:
از وقتی گفتین هی می گم نماز شبشون قضا نشه خدایا

پاکی اسم می نویسی برا کربلا ؟

+ برا پست ثابتت من اسم نوشتم خبری نشد :(

خودت چی اسم نوشتی برا ختم قران  

پاسخ:
سایت باز به آره

پست ثابتم که ثبت نامی نیست!!!!


من آره بچه ها هم تو ختم قرآن شرکت کردن 5 روزه شرو کردیم
مشکلی نداشته
ایمیلتو چک کن دوباره

بازگشت غرور افرینت رو تبریک میگم پاکی جون :*


پاسخ:
ممنان:**
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۹ کمی بودن ...
خیلی خیلی زیبابود......گاه نیست میشوم....

مباداچون شدتی روآورد تمنای مرگ کنی...

پیامبراکرم صلی الله وعلیه واله

پاسخ:
هذه من فضل ربّی


ممنون بابت احادیث
شب رو دوست دارم ... 
پاسخ:
من نیز
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بقول یکی له دیگه!
:)
خب از نیمه شب به بعد بخوابید که نیست نشید"مزاح بود مطلبو گرفتما!"
پاسخ:
منم مزاح تونو گرفتم
فقط خیلی چابک بود از دستم در رفت
اومد خونه بفرستینش دوباره
:))
میام اینجا یاد چندماهه قبل خودم میافتم که ده تا ده تا پست میزاشتم بعد ملت شاکی 

بودن، البته من شاکی نیستم 

ان شاالله توی نیمه شب ها سعادت مند شوید
پاسخ:
ممنون

من شده چند روزی غیبت داشتم بعد 60 تا پست با هم گذاشتم
بچه هایی که از بلاگفا بودن باهام عادت دارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی