خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

زهرایِ علی...

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ب.ظ

 یک پیامک هست که هر سال مرا آتش میزند:


 من یک سپر برای جهازت فروختم

                                 تو عزم، جزم کردی بمیری برای من



 +تمام زندگی تو همین یک بیت خلاصه میشه...

نظرات  (۶)

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۱ مهندس بهشت
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
اوهوم
و
درد ناک
سلام علیک. شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعزیت باد. تصویر سر در وبلاگتون زیباست و این پیامک هم... . جای تامل دارد در پس پرده اشک 
پاسخ:
سلام

بر شما هم تسلیت
خدا خیر بده به طراحش

:(
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۲ گمـــــــشده :)
سلام..این عالی بود...
++در مورد پیام خصوصی که گذاشتین ..به روی چشم..ممنونم بابتش...
پاسخ:
سلام

اینم:
هذه من فضل ربّی


++ :**
سلام
 شهادت حضرتش تسلیت....

حضرت فاطمه علیهاالسلام :
اگر به آنچه تو را به آن فرمان مى دهیم عمل کنى و از آنچه برحذر مى داریم دورى کنى ، از شیعیان مایى و الاّ هرگز .
إحقاق الحقّ ، ج 19 ، ص 129 .
پاسخ:
سلام

همچنین


سپاس از حدیث
ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
گردنت را میشکست آنجا اگر عباس بود
پاسخ:
آه
سقای دشت کربلا...
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۳ انسان نیازمند
دنیا عاشق علی ست
علی عاشق فاطمه
چقدر این بیت جان گدازه
پاسخ:
خیلی درد ناکه...
مولای من امشب غمگین هست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی