خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آروز...

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ

 باز هم

 کوچه،

 دَر، 

 میخ،

 دیوار،

 ردّ خون...

 آه...

 کی می شود که جان دهم میان روضه ها؟؟؟

 

نظرات  (۱۰)

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۷ انسان نیازمند
سلام
شهید شی شما
پاسخ:
سلام
الهی همه با هم
تو با خاک هیچ نسبتی نداشتی

سلام
به قول بنده خدا این روزها راستی راستی التماس دعا
پاسخ:
سلام

حاجت روا

محتاج محتاجیم

حضرت زهرا (س):

قالَتْ علیها السلام : حُبِّبَ إ لَیَّ مِنْ دُنْیاکُمْ ثَلاثٌ: تِلاوَةُ کِتابِ اللّهِ، وَالنَّظَرُ فى وَجْهِ رَسُولِ اللّهِ، وَالاْنْفاقُ فى سَبیلِ اللّهِ.

سه چیز از دنیا براى من دوست داشتنى است : تلاوت قرآن ، نگاه به صورت رسول خدا، انفاق و کمک به نیازمندان در راه خدا.

 

پاسخ:
ممنون بابت حدیث
خدا خیرتون بده...
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۴ مهدی شریفی
تا شهادت دوم هرروز ساعت هشت و هشت دقیقه به روزم
با اشک هاتون شادم کنید
پاسخ:
چشم

ممنون از دعوتتون
التماس دعا :(


ممنونم بابت رمز :)
پاسخ:
حاجت روا ان شاء الله
من هم التماس دعا دارم

خواهش:*
حضرت زهرا سلام الله علیها :
هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ،‌ خداوند برترین مصلحتش را نثار او می‌کند.
بحار الانوار - ج 70 - ص 249


سلام علیکم مومن
شهادت حضرتش تسلیت باد
التماس دعا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام

همچنین
حاجت روا ان شاء الله
من هم التماس دعا دارم
عاقبت شمام بخیر

یاعلی ع
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۳۱ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
این روزها راستی راستی التماسِ دعا...
پاسخ:
راستی خیلی محتاجم
و 
خیلی حاجت روا شی عزیزم...
زخم پهلویت به خدا
می زند خنجر به دلم..

مادری...
پاسخ:
در وسط کوچه تو را می زدند
کاش بجای تو مرا میزدند

:((
جرمی بجز ولایت حیدر نداشت ، نه ...
زهرا فقط به عشق علی بی بهانه سوخت 


التماس دعا
پاسخ:
مادر مادر

هی ضربان قلب من مادرم مادرم مادرم...


حاجت روا
التماس دعا
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۲ نردبانی تا خدا
 اینکه بعد از گذشت اینهمه سال هنوز هم ادعا کنن که همچین اتفاقی نیفتاده و نه میخی بوده و نه دری و نه مادر شهیدی ، آدم آتیش میگیره ... آتیش
شهادت پاره تن پیامبر (ص) را تسلیت میگم
پاسخ:
خدا لعنت کنه دشمنان اهل بیت رو...
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی