خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

هیئت خود نویسی ها

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 چند تا مداحی از برادر مطیعی

 برای دوستانی که نمی تونن هیئت برن...


 اشکی ریخت ما رو هم دعا کنید...


                                                           امان از شعله

                                                       به غیرت علی قسم

                                            باز هم کبوتر غریب دل بال و پر کشید         

                                                  شهدا نگاه کنین به حال ما

نظرات  (۴۵)

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۵:۱۹ انسان نیازمند
:))))
حاجتروا+ تشکر
حالا ما دعا میکنیم عاشق شی

پاسخ:
:))

بازم بیشتر التماس دعا

آمین
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۵:۰۷ انسان نیازمند
من که بلد نیستم جواب شمارو با شعر بدم
پس
اللهم عجل لولیک فرج
شما عاشقی
حاجتروا

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخ

منم بلد نیستم شعر بگم
:))

الهی آمین


خودتی

التماس دعا

+بیت پایین تصحیح شد
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۴:۵۳ انسان نیازمند
اوهوووم
الهی آمین
حاجتروا
شما دخیل نام مادری
دارن اذان میگن با دلت دعادکن
پاسخ:
تا اذان بیدارم ماندم جمعه را

                             تا که امضایی کند جامانده را...
دم سحری شاعرم شدم
:))


التماس دعا...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۴:۳۰ انسان نیازمند
هرگز دوست ندارم وقتی آماده نیستم بمیرم
خدایا خودت نخواه که بی آمادگیذبیاییم محضرت
باید حسرت خورد به جمله من با قلبی آرام از میان شما میروم امام خمینی
درک و هضم ین جمله خیلی خیلی سخته
تو چرا نرفتی؟ آخه تو بیرون بودی؟
ف کیه خو بگو منم بشناسمش
پاسخ:
خدایا پاکم کن و خاکم کن 
هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه خدایا بذار ببینمت تا بیام و بازم ببینمت


من همون روضه امام زاده بسم بود
ولی دوست داشتم هیئت هم برم


ف خودشم خودشو نمیشناسه
ف فعلا دخیل بسته به ذره های خاکه پاشیده از چادر مادر....
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۴:۲۰ انسان نیازمند
ممنون که باعث شدی حرف های حذف شده وجودم دوباره برام یادآوری بشه
حالا که فکر میکنم میبینم چقد بعضی هز این حرفا و واژه ها قبلا تو من میچرخیدن
این بده خیلی بده از بالا سقوط کنی پایین
امشب به مامان میگم ر بیاد دنبالم برم هیئت میگه من نندونم میگم راضیش میکنم و میرم
حالا من میرم پیش ر جون
کاملا با حالت معصومانه، ر جون من برم هیئت میلی دنبالم، میگه نخیییییر، کار داریم میگم کاری نیس، میگه نخیییییر .
منم ناراحت میرم حاضر میشم و میرم داروخونه دارو مبخرمو برمیگردمو میرم میشینم گوشه اتاق.
حالا ر جون هی میاد با حالت کمی تا قسمتی منت کشی میگه ط گفته سوپ درست کنم میگم آره میگم اول چیو بپزم میگم خودش میاد درس میکنه. میگه خو پاشو برو میام دنبالت میگم برو نمخواد. باز دوباره میاد میگه نمیری چی شده ف نمیره هیئت منم میگم نع برو. و دیگه تموم شد و ماماتم اومد و دید نرفتم خوشحال شد
این بود ماجرای من و ر و داروخونه
پاسخ:
:))


خیلی درد داره این سقوط
نه قطع نخاع میشی نه می میری

فقط ذره ذره له میشی...


کاش رفته بودی
میگفتی منم میومدم خب ...

هیچ کسم نفهمید ف منم
والا
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۴:۰۳ انسان نیازمند
یجوری این واژه رو بکار میبری که اینگار چه ها که نکردی؟
خط کشت مشکل داره
پاسخ:
چه ها که کردم :((

چه ها که نکردم:((


دعای کمیل امشب چسبید

 من می دانم و خدایم...


شایدم خط کش تو مشکل داره...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۵۹ انسان نیازمند
منظورت از آلوده نیستم چیه؟
فکر کنم کم باشه برا رسیدن به نتیجه به این بزرگی
من خودم بهش نرسیدم
پاسخ:
همین که مثل من نیستی
نصف من آلوده نیستی حداقل...

هر کس خط کش خودش رو داره...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۵۳ انسان نیازمند
منپمد نظرم فقط به این بود: دوست خدایی؟؟؟
مشکل اینجا که آدما قدر خودشونو نمیدونن یا دیر میفهمن
تو چقد منو میشناسی که اینو میگی؟
کاش گاهی نبودم فقط همین
پاسخ:
قد  چند سال باهات بودن
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۴۶ انسان نیازمند
شاید
نه هنوز مونده تا شناخت
وحالا باید اطمینان بیشتر جلو این جملت علامت سوال بذاری برام
تو دوست خدایی؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
جمله من این بود:
برام دعا میکنی تو که دوست خدایی؟؟؟؟

قدر خودتو بدون
دختر خوبی هستی
آلوده نیستی
مثل من نیستی
کاش گاهی صدا بودی فقط همین
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۳۸ انسان نیازمند
ی لحظه فکر کردم مسخرم کردی
تو خیلی کم از خریدنت بهم گفتی
این پله رو کجا دیدی؟
میدونی من اونقد کوچیکم که حتی نمیتونم درک کنم ی نفر کی میتونه عاشق معبود باشه
من اینقد گناه کردم که حتی قلبم باهام صاف نیس که بتونه حتی فکر کردن به عاشق خدا شدنو تو خودش تجربه کنه
پاسخ:
خو حق داری
اصولا باهات در حال شوخی کردنم

یه جای خوب
یه سالایی که رویایی بودن
 بی خیالش

واژه های شعر من دارد سبک تر می شود

                                             این غزل دارد به سمت سبک دیگر می رود


خوش به حالت 
حداقل اینقد رو خودت شناخت داری باز
من زیر مرحله تجدیدم...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۲۹ انسان نیازمند
مسخره میکنی!!!

حالا چقد به خودت اعتقاد داری؟


پاسخ:
نه!!!!!!!

من جدی جدی ام


هیچی
:))
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۲۰ انسان نیازمند
پله ای که اونا گذاشته بودنت کجا بود؟ چی بود؟
حالا این نعمتهارو چطوری میشه تشخیص داد
شما جوابتو بگو

پاسخ:
تو دل یه جنگل سرسبز
که
هر روز نسیم موهامو پریشون میکرد
و
هرشب ماه برام لالایی بارون می خند...


اهل دل دانند و بس
امثال من چه می دونن چجوری
کسی مثل من وقتی خراب کرد میفهمه
اون چه نعمتی بوده

اندازه خدا به امتحان اعتقاد دارم
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۰۸ انسان نیازمند
به اینجا رسیدنت از همون خریدنه شروع شد
از این خجالت زده ای که چرا شاید لیاقت خریدنشو نداشتی/ یا نه؟
برا بلا و ابتلاء مثال بزن؟
چقد به امتحان اعتقاد داری؟
پاسخ:
اوهوم...
از این خجالت زده ام که چرا دو مرحله پایین تر از اون پله ای که گذاشتنم اومدم

که چرا قدر ندونستم
که چرا مراقب نبودم
که چرا الان اهل آسمون نیستم
که چرا کور و کر و لال شدم
که چرا دلم گرفته...


نمی دونم چه مثالی بزنم
شاید مثل همون نعمتایی که آدم رو گمراه میکنه
شاید مثل اون نعمتایی که خدا آدم رو توش غرق میکنه تا خوشر باشه


بگو چقدر به خودت اعتقاد داری :)
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۵۴ انسان نیازمند
خودت جوابشو بگو؟
میشه بگی کدوم ساختن؟ کی؟
شیطونو شناختن خوبه، مراقبت میاره دیگه
خریدنت؟؟؟؟
نعمت ها یکی از امتحاناس یکی از داشتنشون میرسه به خدا یکی نه دور میشه و خودشو خلاصه میکنه تو همون نعمتها
ولی کسیکه از نعمتهای خدا میرسه به خود خدا، ینی قدم گذاشته تو مسیر خدا، ینی رسیده به خدا، ینی فهمیده اینو خود خدا داده بهش برا خودش برا آخر خودش، میرسه به اون حقه.
پاسخ:
رفت
میگم رفت....

همون که بین رملای فکه خراب شدو تو گلای شلمچه ساخته شد
89...

بازم بگم؟؟؟


آره خریدنم
یه آدم حیروون رو خریدن
یکی که رو لبه تیز تیغ بی پروا در حال رقصیدن بود
و بی صدا نابود می شد

خریدنش...

دلم برا خود 89
خود 90 
خود 91 خیلی تنگ شده...


نعمت همیشه امتحان نیست
گاهی بلاست
گاهی ابتلاء...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۳۵ انسان نیازمند
رعایت کردنات بیشتر نشده
بزرگتر شدی
نشدی؟؟
مطمئنی درست ساختی؟
کسی هدفش بلند نبایدم بترسه از جهاد،هجرت،
مراقبت نکردن؟؟
عجب؟؟؟
...
پاسخ:
عجب از جایی شروع میشه که خودت رو محاسبه نکنی
یه جایی به بعد حسابم از دستم در رفت
نرفت؟؟؟

درست ساخته بودم
راه حق بود
با باطل مخلوط شد...

از شیطون رو دست خوردم
بد هم خوردم

اما این دفعه زخم دارم ازش
هر دفعه زخمم دلم رو بسوزونه
یادم میاد نباید دست کمش بگیرم...


واقعا بزرگتر شدم؟؟؟
من حس می کنم کوچیک شدم
حقیر شدم
خجالت زده شدم پیش اون کسایی که خریدنم...

بعضی نعمت ها رو که میبینم اطرافم؛
می ترسم که چرا دور و برم هستن

می ترسم خدا غرق نعمتم کنه تا از دستم خلاص شه...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۲۶ انسان نیازمند
کاش هیشکی اسیر دنیا نشه
من اینروزا میبینم بعضی هز اون قبلناتو، شاید پررنگتر
میدونی از چی میترسم
وسط راه پشیمون شی
پاسخ:
این روزا ؟؟؟
قبلا هام؟؟؟

نمی ترسم...
من قبلا خراب کردم و از نو ساختم...
یه زمانی تمام دار و ندارم رو باختم...
نه از جهاد می ترسم
نه هجرت

اما از عجب می ترسم

از مراقبت نکردن می ترسم

خودم به کمک عزیزام خودمو زمین زدم
پر و بالی که در آوردم رو شکستم
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۱۵ انسان نیازمند
هنوز دو دوتای دنیارو یاد نگرفتیم
آه... یادش بخیر
میشه برگشت، خیلی از اون جیزا نیس، درسته خیلی چیزا نابود شده، ولی میشه برگشت به خودت
حرف الکی نمیزنم
پاسخ:
نه
کاش هیچ وقت این دنیایی نشیم

نیست که نیست که نیست
....


اون آدم خیلی اهل رعایت بود...

این اواخر انقدر بی تقوایی و غیر حق بودن وارد اعمالم شده که جایی برا برگش ندارم

باید خرابش کنم همه چیزو
باید دوباره یه شبه برم ره صد ساله رو...

دیر کردم 
الان باید یه جای دیگه می بودم نه اینجا که ایستادم
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۰۵ انسان نیازمند
باید گوش بدی
گوش ندی تویی که رهاش کردی نه اون
وقتیکه حواسمون نیست و فاصله رگ گردنمون یادمون میره
تقوا و خلوص رو نه حایی میدن نه جایی پیدا میکنی،فقط باید ایجادش کنی
حرف بزن، بزرگترین محرمو داری
پاسخ:
لال شدم انگار نمیشه

دلم می خواد 
فرار کنم برم یه جایی که کسی نشناستم
بزرگترین چیزی که آدمو زمین میزنه 
اینه که دوری بری هاش روش حساب باز کنن....


دلم هوا می خواد....
دلم برای پایگاه تنگ شده...
کاش طوفان بهش نمیزد...

گاهی تو ذهنم اون دختر کوچولویی رو تصور میکنم که هرکاری می کرد 
تا همسنگراش خوشحال شن
برای رضای خدا...
چقدر تو این دو سال ازش فاصله گرفتم
چقدر از خودم دورم کردن

تو خیالمم به خود قبلا هام غبطه میخورم....
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۶ انسان نیازمند
نگران نباش، اونکه بهش تکیه دادی درست میکنه
رودربایستی
میدونم
میدونم
پاسخ:
اون که بهش تکیه دادم؛
میگه نکن
میگم باشه 
ولی بازم حرفاشو گوش نمی دم...

من نفهمیدم دلم کی انقدر جرم گرفت.....

دلم تقوا می خواد...
خلوص می خواد...
دلم حرف زدن می خواد...
خیلی چیزا هست که روش تلنبار شده...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۱ انسان نیازمند
راهیان شاید دقه نودی بشه ولی حوزه نه
همین الان هم داری امتحان میشی
این بندو نمیفهمم
پس با ایمان راسخ برو جلو، خیلی باید محکم باشی،خیلی، راهت و هدفت خیلی سنگینه

پاسخ:
من تا لحظه آخر باید منتظر باشم تا شاید قم قبولم کنن

کدوم بند رو؟؟؟
تو که باید بیشتر از بقیه بدونی چقدر از خودم فاصله گرفتم


چقدر...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۰ انسان نیازمند
چند ماه دیگه میاد ولی تو باید چشاتو بازتر از باز نگه داری
همه اینا جور میشه، فقط کافیه اندکی تن به امتحانا و حکمتهای خدا بدیم
تا حالا فکر کردی ما جقد دنبال همه چیز هستیم غیر از خدایی که این جیزارو بهمون میده
شاید این بی برکتی که میگی از ی فاصله نشأت میگیره
نمدونم
من نسبت به چیزایی که میخامو بهشون نمیرسم دیگه زیاد حسرت نمیخورم پیش خودم میگم، ی امتحانم تجدید شده که نشده بشه
پاسخ:
من دلم از دقیقه نودی بودنم میگیره...

امتحان بسه دیگه یکم وقت لازم دارم تا دوباره آدم شم بعد امتحان بدم دوباره...

دلم برای خودم تنگ شده...
فاصله من تا خدا خیلی کمه
ولی فکر کنم رودربایستیم باهاش بیشتر شده...

من دلم برای آدم بودن تنگ شده...
می خوام همه چیز رو بکوبم از صفر روش بسازم برم بالا...

گاهی باید خراب کرد تا آباد شد...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۲۵ انسان نیازمند
کربلایی
تنگ میشه
میخوان
امضا مردن
اندکی صبر، تو که رفتی کربلا میدونی صبر ینی چی
ایشالا که جور شه بری کربلایی
پاسخ:
صبر
دارم دیوونه میشم
کاش چشامو ببندم و باز کنم و چند ماه بعد باشه....


:((

قم
طلبگی
حنوب
مشهد
من چقدر بی برکت شدم...


الهی آمین
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۱ انسان نیازمند
مگه میشه شهدا نطلبن
من میگم اونا همیشه مارو دعوت میکنن، ما هستیم که حالا به هر دلیلی نمیریم پیششون
چه جنوب باشه، چه گلزار
ایشالا که بری، من  ااز ته قلبم میخام به برکت این بارون و فاطمیه که بری
پاسخ:
من هنوز گرد اربعین رو دارم رو تنم
میشه دلشون برا اربابشون تنگ نشه؟؟؟
میشه گرد وخاک خورده اربعین رو نخوان؟؟؟
میشه دعوت نامه رو امضا کنن؟؟؟
چرا خبری نمیشه پس؟؟؟
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۳ انسان نیازمند
از باز ماندن چشمان مبارکت
پاسخ:
حالم گرفته شد یهو...

میگم به نظرت شهدا می طلبنم؟؟
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۱ انسان نیازمند
منکه دیشب تا چهار بیدار بودم، مامان از خواب انداختم. بعد خودم تخت خوابیدم
میدونم هنوز دو سه ساعتی مونده

پاسخ:
از چی؟
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۵۵ انسان نیازمند
کی این وقت شب بهم پیام میده هوووووم
برو بخواب
شبت پر از برکت به اندازه همین دونه های بارون حاجترواشی
پاسخ:
میلاد

الکی گفتم 
حالا کو تا خواب
شب بخیر

ان شاءالله
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۵۱ انسان نیازمند
یکی تو صف، باید برم جوابشو بدم
باشه
داره بارون میاد
حاجتروا شی ایشالا
شب بخیر★
پاسخ:
کی تو صفه؟؟؟
هوم؟؟؟

اوهوم...

ان شاءالله

شب بخیر
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۸ انسان نیازمند
:))))))))))
از دست تو
ی عدد پاک باخته که بیشتر نداریم

پاسخ:
:))
برو بخواب 
می خوام برم بخوابم
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۱ انسان نیازمند
بیست فروردین
گفتم که در جریان باشی
پاسخ:
هستم هستم
:))
زیر یه تومن قبول نمی کنم
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۸ انسان نیازمند
تولد دومت
+ جواب پیامت: اونو که میدونی چیه
پاسخ:
آهان
بله بله
اون که ولادت حضرت زهرا میشه که اون ور ساله
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۵ انسان نیازمند
منم میرم میگم خودتو ناپدید کردی

پاسخ:
مهم نیست
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۲ انسان نیازمند
اون وقت با تهدید مامانت روبرو میشی
پاسخ:
نه عزیزم
اون وقت با یکم قهر و اشک و اینا و غرغر طرف منو می گیره
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۹ انسان نیازمند
تهدید بکن بیشترو بیشترش کن
اوووووووم
آیکن ی کسی که داره ملییییییییییییییییح میخنده
پاسخ:
تهدید که عملی بشه آثاری داره
مثلا نا پیدا میشم حتی برا یه انسان نیازمند
آیکن یک انسان خبیث
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۰ انسان نیازمند
این آیکنا برا من بعنوان فقط ی انسان نیازمند که ی شکلک بیشتر نیس
تهدید میکنی منو
آیکن لب آویزون چشای پر از اشک در حال فواره زدن
پاسخ:
بعله
آیکن تهدید خیلی بیشتر

زود اعتراف کن اون چه کادویی هست که از قلم انداختمش...
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۶ انسان نیازمند
موقعش که رسید میگم بهت
توصیییییییف میکنم برات
پاسخ:
عجب
زود باش همین الان بگو

آیکن تهدید و اینا
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۱ انسان نیازمند
خداروشکر
نه باباااااااااا
نخیر
اون روز من خودمو محو میکنم
تازه ی هدیه یادت رفت
خخخخخ
پاسخ:
کدوم هدیه؟؟
توصیف کن
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۳ انسان نیازمند
چی شده؟ چرا خوب نیستی؟
پس میزارم همون روز عشق ایرونی بهت هدیه روز عشق بدم
ما چهارشنبه سوری رسم خاصی نداریم
خطرناکه حسسسسسسسن
پاسخ:
خوبم

ای باباااااااااااااااااا
نخیر هر کدوم رو جدا بده
وگرنه اون روز ازت دوتا کادو می گیرماااااااااااااااااا
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۱ انسان نیازمند
:))))))))))
خوبی؟ امروز بهت نزنگیدم؟
پاسخ:
نه 
نزدی
میگم روز عشق ایرانیان هم اواخر اسفنده هاااااااااااااا
هدیه 4 شنبه سوری و عیدی هم که می دونی هست
:))))))))))))))))))))))))))
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۷ انسان نیازمند
تو یک عدد پاک باخته منتظر هستی
؛)
پاسخ:
واقعا؟؟؟

نمی دونستم
خوب شد گفتی...
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۳ انسان نیازمند
ایشالا که اون بنده خدا زودتتتتتتتتتتتتتتتر بیاد
من منم، اون اون بنده خداست
والا
پاسخ:
کدوم بنده خدا؟؟؟
چی؟؟؟
کی؟؟؟
من کیم؟؟؟
هوم؟؟؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۵ انسان نیازمند
فقط من میتونم بعد دوماه به ی پاک باخته کادو تولدشو بدم
:))))))))))))))

پاسخ:
ای بابا
یه بنده خدایی هست که 23 یا 24 یا معلوم نیست چند سال بعد کادو تولدمو قراره بده
دو ماه که چیزی نیست
والا
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۱ انسان نیازمند
محل کار میلادم شهید برده بودن
هدیه ولنتاینتو ببینمت بهت میدم
از آخر دارم شروع میکنم
پاسخ:
برووووووووووووو عاموووووووووووووو

خوش بحالش :))
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۸ انسان نیازمند
:))
پاسخ:
نخند
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ انسان نیازمند
سلام
خوب بود
پاسخ:
سلام

:))
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۰ محمدرضا حاجی جباری
سلام
خدا قوت
اعظم الله اجورنا و اجورکم

"و الباقیات و الصالحات خیر عند ربک ثوابا و خیر مردا"
سوره مبارکه مریم76

باز جهادی دیگر در راه است...
به کمک های شما عزیزان نیاز مندیمــ
سر بزنید
یاعــلی
پاسخ:
سلام
چشم حتما میام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی