خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

غمِ دل

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

 زنگ زدم...

 گفت:

 شلمچه ایم...

 به گفتن التماس دعا اکتفا کردم

 و

 من ماندم و کبودی چهره ام

 و

 بغضی که کبودی را بیشتر و بیشتر می کرد...



 +یادش بخیر...

 + ببار ای بارون ببار...

۹۳/۱۲/۲۴
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

من شلمچه نرفتم اما تعریفشو زیاد شنیدم 
پاسخ:
ان شاء الله بزودی قسمتت...
در خاطرم شد زنده یاد فاطمیون
یاد شلمچه یاد فکه یاد مجنون
پاسخ:
الهی قسمتمون...
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۰۱ عطار کوچولو
غروب شلمچه واقعا تکه...

مخصوصا اگه به سمت کربلا بشینی!

حق؛
پاسخ:
مخصوصا اگه روضه مادر توش بخونن
اگه تابوت شهدا رو دستات باشه
اگ...

شلمچه
مادر 
آه...
الهی هیچ مسافری از رفیقاش جا نمونه..
پاسخ:
الهی آمین
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۶ انسان نیازمند
چرا نمدونی؟؟
آخه چرا من اینجام

ز.پ. هم رفت
:(((((
پاسخ:
قبل رفتنش با هم حرف زدیم

برو تو پست رمزی
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۷ انسان نیازمند
پس چرا برا تو آنتن داره
پاسخ:
نمی دونم
://
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۳ انسان نیازمند
چرا من میزنگم خط نمیده؟؟
:(((((((

روزیت ایشالا

پاسخ:
چون آنتن ندارن
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۲ احسن الحدیث
ببار....
پاسخ:
یاد شلمچه 89 بخیر
بهتر از اینه ک دلت خراب شه خووووو
پاسخ:
این دل خرابی خودش عالمیه
غصه نخور شکلات بخور دهع
پاسخ:
دندونام خراب میشه خب
:/
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۳ کمی بودن ...
هههعی کارمنم شده گریه..... 

دلم حرم میخاد:'(
پاسخ:
زندگیم حرم حرم حرم حرم...
:'(

خوش بسعادت اونایی که رفتن 

و ماهم بهانه های مختلف شد توجیه بی لیاقتی ام
پاسخ:
ان شاء الله تا آخر عید قسمت همه بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی