خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خدایا ببخش...

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ق.ظ

 حاج آقا قرائتی:


 حلال شما اندازه گیری شده؛

                                      اگه به حروم ناخونک بزنی؛

                                                                       خدا از حلالت کم می زاره....



 +یه مصداقش می تونه تو ازدواج یا سختی های راهش باشه...

 الان کامل خودمو با خاک یکسان کردم؟؟

 معلومه؟؟؟


 +سخن حاج آقا قرائتی رو تو وب چشم به راه دیدم :)

۹۴/۰۱/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۳)

۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۱ چشم به راهم ...
http://ayyam1.blog.ir/post/257

با این محتواست

دعا کنید برای ما...لطفا
پاسخ:
دویتان توصیه میکنم حتما بخونین این لینک رو

ممنونم
حاجت روا بخیر

محتاجم
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۷ چشم به راهم ...
دیدید دلیل نمیشد بدزدید که :|

مزاح :)


پاسخ:
دیگه ما دیدیم می دزدیم
والا
:)))


بعله حاج آقا قرائتی هم مارو مستفیض میکنم
ماشالا
پاسخ:
خخخخخخخخخخ

:))))))))))

بیداری مهندس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی