خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات



عنوان: وحید یامین پور


+اگر رفتید ما را یادتان نرود...

+به پای دل به تشییع می آییم فردا اگر چه دوریم از پایتخت...

۹۴/۰۳/۲۶
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

سلام
من که کنکوری نبودم.
تازه کنکوری دارم میشم.
دیگه تست زنی شروع شد و بعد ماه رمضان کلاسامونم شروع میشه
پاسخ:
سلام
واقعا؟
با لحن خانم شیرزاد😊
موفق باشی
التماس دعا
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
ان شاءالله حاجت روا بخیر
من هم محتاج دعا هستم
یاعلی
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲ منور الفکر
موطن نهنگ ها
مگر
جز آب است
جز اقیانوس
جز ژرفای خیس و سیال و سبک و آرام خلیج

آخر پس چرا
یونس بلعیده ما سرتاپایش خاکی است؟!
پاسخ:
++++++
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۸ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

شهدا اتمام حجت های تدریجی برای بازماندگان هستند ...

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام

شاید هم....

ان شاءالله
ُسلام
همیشه شما میرین پیش شهدا بقیه رو دعا میکنین
این دفعه برعکس میشه...
موفق باشین
پاسخ:
سلام
ان شاءالله قسمتم شه پنج شنبه برم گلزار 
لطف دوستان رو جبران می کنم
شما هم همین طور
کنکور چطور بود؟
سلام
وضع ما پایتخت نشینان خیلی بد است، خیای زیاااااااااااااااااااااااااااد.
ان شاءالله اگر توفیق شد، دعاگوی دوستان مجازی هستم.
پاسخ:
سلام
لطف کردید
ان شاءالله تو کربلا جبران کنیم اربعین لطف شما رو
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۶ لیلی بانو...
سلام...
خوبی شما؟
چ حس خوبی ب آدم میده وبلاگتون...
اگه خدا بخواد سعی میکنم امروز برم...
از اینستا رسیدم ب اینجا...
موفق باشید;-)
پاسخ:
سلام خانوم
ممنون
شما خوبی بانو؟
لطف دارید
اگر هم چیزی هست:
هذه من فضل ربی
دست اینستا درد نکنه
التماس دعای فراوون....
همچنین
یاعلی مدد
امروز یه عالمه مادر عکس بدست به خیابون میان ...

هواشونو داشته باشیم ...



سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
خدا حفظشون کنه که برکت این آب و خاک هستن....
التماس دعا داریم ازتون
یاد ما هم باشید
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
مارو یادتون نره  :(
پاسخ:
:"((
دعا کنید فردا بتونیم بریم..
جای شما رو خالی میکنیم...با کلی دعا...
پاسخ:
ان شاء الله که راهی شید فردا

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی