خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

باب الجواد باب المراد من است...

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ
سخت است

 در خانه ی خودت غریب باشی...



 مجتبای دوم ادرکنی...
۹۴/۰۶/۲۲
پاک باخته

نظرات  (۵)

السلام علیک یا جوادالائمه(ع)
سلام
دقیقا می خواستم یه مطلب با همین مضمون بنویسم، نشد

زیارت هردوشون نصیبمون

یاعلی
پاسخ:
سلام

ان شاءالله

یاعلی مدد
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۳ انسان نیازمند
روزیت کاظمین

التماس دعا
پاسخ:
الهی آمین

حاجت روا و محتاجم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۵ محمد مهدی یوسفی
سلام علیک یا ابن الرضا (ع)
کاش دست مرا بگیرید ، در آن روزی که ایمانم #سودبخش است ...
و من یقین دارم که جدا بودن از خاندان شما یعنی #ضلالت !


+ اراده کرده ام که نگذارم عاشورا را قمه زنان به عالم معرفی کنند ... اراده ام اما کافی نیست ! آیا یاری ام می کنید ؟ #عاشورا

پاسخ:
+++
بقول یکی از دوستان جواد چقدر شبیه جوان است
یا جواد
یا غریب
یا شهید
پاسخ:
احسنت...

ادرکنی
ادرکنی
ادرکنی
.
.
.

salam

shahadat agha emam javad taslyat

پاسخ:
سلام
همچنین بر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی