خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

قرار دلم را شهابی ربود...

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

 دخترکی سردرگم

 با چشمانی بی پناه

 در دلم رخت می شورد

 و

 من 

 لحظه به لحظه 

 آشفته تر می شوم....



۹۴/۱۰/۲۷
پاک باخته

نظرات  (۱۶)

ماشاا ... 
دختر پرکاریه تو من :| 
پاسخ:
^_^
سلام
عادیه.همه اینا رو‌ تجربه میکنن
به قول پلک شیشه ای عزیزم توسل کن ب حضرت مادر،حله
عاغا برا مام‌دعا کن راهها هموار بشه و تعصبات بی جا از بین بره
همیشه فک میکردم وقتی مزدوج بشم فلان حسو تجربه میکنم ولی استرس این تغییر انقد هست که همه ی حس های خوبی رو ک میتونی داشته باشی از یادت میبره
پاسخ:
سلام

خدا رو شکر که عادیه
چشم حتما
شما هم برای ما دعا کن
واقعا بی توسل رندگی معنایی نداره

عه
پس متاهل شدی سیده خانوم
چا بی صدا
چه خوب  و چه عالی 

ار حق نگذریم من که واقعا روزای خوبی رو سپری کردم
با وجود همبن استرسا حتی.....

+
پیداش کنم چشم
لینکی که میخواستین ::

http://sootehdelan.blog.ir/1394/10/13/post-111
پاسخ:
ممنون و متشکرم
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

خدایی شانسو ببینین

مردم یه دختری تودلشون رخت میشوره!

اونوخ تو دل ما بازار آهنگراس

یه بابایی با نیم متر سبیل از سمت چپ و نیم متر دیگه از سمت راست
صبح تا شب انگار پتک داره میکوبه رو سندون دل ما...


تو این یکی هم شانس نیاوردیم ما...
والا
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله

دخترمون تمیزه دیگه
والا

آقای سیبیلوی دلتون سفارشم قبول میکنه آیا؟؟؟؟

شمشیری
کاردی 
چیزی برامون بسازه
:////


بگم خدا بده از این شانسا
بگم خدا نده از این شانسا
موندم چه دعایی بکنم

ان شاءالله خدا یه دلقک تو دلتون بفرسته
که همش براتون جک بگه
همیشه خندون باشید
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۲ چشم به راهم ...
آشفتگی دردی همه گیر...
پاسخ:
متاسفانه همین طوره...
ای بابا:(
منم ی جوری شدممم استرسی شدمم>.<
پاسخ:
آخی آخی
در عوض من هر وقت میام وبت اساسی دعات میکنم
روحت شاد المی
روحت شاد
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۹ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
سلام دوست عزیزم.
توکلم به خداست، چاره ای جز این ندارم. امیدوارم خدا به دادم برسه!


اون پسره رو قبول نکردم.
پاسخ:
سلام

خدا رو شکر 
ان شاءالله همیشه متوکل باشی بانو

 امیدوارم خیرت رقم بخوره
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۳ گمـــــــشده :)
ولی دلشوره اش شیرینه ها...:))
پاسخ:
الهی قسمتش
مخصوصا اون قسمتی که یه بنده خدایی 
دلداری میده آدمو
؛)))
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۱ رایحه ی یاس
سلام
دوستان همه تونو به خوندن این پست دعوت می کنم

http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/10/28
پاسخ:
سلام
چشم حتما میام
ماشین لباسشویی براشون تهیه بفرمایید :)
پاسخ:
بابا دخترک ما آفتاب و مهتاب ندیده اس
با تکنولوژی صنمی نداره
بعدشم از این حرفا نزنید دخترای درونمون هوایی بشن 

همون مثه کزت رخت بشوره
ورزشم هست 
سلامت میمونه
والا
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۰ مــ. مشرقی
آشوبم...آرامشم تویی...
یاده این شعر افتادم.
ان شاالله با یاد خدا آروم بشید. :)
پاسخ:
خدا
خدا
خدا
خدای مهربون من اگر نگاهش به ما نبود 
معلوم نبود الان کجای قصه ایم....

الحمدلله
الهی آمین
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۷:۰۲ قلم بانو
«ان شاءالله» اش  را هم بگو.
الحمدلله که بعد یکسال سختی داره همه چیز هموار میشه.

خب بابا...
این دلشوره خیلی طبیعیه. خیلی زیاد...
من اینقدر دوست ورفیق و خواهر شوهر دادم که... :دی همه همینند. آدم هی با خودش همه چیز رو مرور می کنه، مبادا اشتباه کرده باشه، مبادا تصمیم غلطی گرفته باشه، مبادا... آدم نمیدونه دعا کنه که زودتر همه چیز تموم بشه یا زمان بایسته و یکسال دیگر طول بکشد.
تازه قبل عروسی هم همین حس ها دوباره به سراغت میاد.
پاسخ:
ممنون بابت دلگرمیت رفیق
الهی همه چیز به خیر و خوشی بگذره 
بعضی جاها فقط میشه سکوت کرد....

التماس دعای خیلی زیاد
لطفا یه سر بزنین
فقط با روسریش نبود ...
پاسخ:
سلام
ممنون 
میشه لینک پست رو بزارید؟
پیداش نکردم
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۵۱ عطار کوچولو
حواسم هست...

مرحله‌ی بعد رو پیشاپیش تبریک کفتم. 
پاسخ:
آفرین به استاد حواس جمع
:))


پیشاپیش تشکرمونو میکنیم 
ان شاءالله به زودی زودی زودی زودی زودی زود الساعه قسمت شما


دعا بفرمایید دعا
معلمی شغل انبیاست و دعای معلم ها گیرا
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۴ عطار کوچولو
مباااااارکا...!
خیلی مبارکا !

:)(:
پاسخ:
ممنوناااااااا !!!

خیلی ممنونااااااااا !!!!!

استاد من که خیلی وقته اعلام کردم که
محرمیتمون رو اعلام کردم

دیگه استاد شدید 
حواستون به ماها نیست
:)))))
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۷ قلم بانو
سلام
تو چرا اینقدر درب و داغونی رفیق؟! چی شده؟ دارم نگرانت میشم عروس خانم...
پاسخ:
سلام
خودمم نمی دونم://///

یه هفته دیگه بزرگترین اتفاق زندگیم میفته
بعد یه سال سختی بلاخره راه ها هموار شده
درست زمانی که باید شاد باشم یه دل شوره عجیبی دارم
نمی دونم چرا...
انگار همه چیز ایستاده ....
دعام کن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی