خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

گریه هایم تمام نمی شود، حتی وقتی میخندم....

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ

 گاهی 

 شبانه و یواشکی 

 گریه میکنم،

 گاهی

 آشکارا و ظاهر... 


 گاهی

 آرام آرام

 گریه میکنم،

 گاهی 

 در درونم با فریاد...


 اما

 گریه های دلم تمام نمی شود...

۹۵/۰۳/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۱۳)

گریه تسکین دهنده ی خوبیه...
وقتایی ک حرفی برای گفتن داریو نمیتونی بیانش کنی اشکات بازگوش میکنن...
چ در خوشی چ در غم...
نعمت قشنگیه...
پاسخ:
شاید یکی از بهترین نعمت هایی که خدا به انسان داده
بعضی حرف ها فقط و فقط باید اشک شوند
فقط اشک
منظورم اینکه جالب بود :) عمیق...
پاسخ:
آهان
هذه من فضل ربی...
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۲ ســـــر باز
ما ز هر صاحب دلی یک شمّه کار آموختیم
ناله از نی، گریه از ابر بهار آموختیم
پاسخ:
+++++×××××××
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۲۰ علی رسولان
گریه خوب است که در شب باشد
گریه خوب است که بر ............
پاسخ:
که بر شانه ی دل بر باشد...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

پس دمتون به گریه است ها(لبخند)
یکی از رفقا می گفت اشک ها ارزش دارند...برای هر چیزی گریه نکن....

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
لبخند عمیق
هر چیزی ...

ان شاءالله
همچنین شما
یاعلی مدد
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۰ زیـ^ـــ^گما !!

گریه های دل ما پس کی میشود تمام؟ شاید این جمعه...

پاسخ:
شاید....
می نیست درین میکده بگذار بگریم..
پاسخ:
کاش بگذارند....
و خدایی که در این نزدیکیست...
یا رفیق من لا رفیق له!
پاسخ:
و خدایی که به این همراهی ست....
من این رفیق را عاشقم...
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۴ گمـــــــشده :)
و نیز من
بالاخره تموم می شه
پاسخ:
الهی آمین...
تیتر عجیب بود!
پاسخ:
چرا بانو؟
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۴ صحبتِ جانانه
علت گریه هایت را شناخته ای؟
اگر برای خداست
بگذار تا بند نیاید
اگرنه
نقطه بگذار بر سر این سطور و رد شو
پاسخ:
اوهوم
ولی هیچ کدومش دست من نیست
خودش میاد
خودش میره
سلام
چرا بانو؟!
چی شدی دوباره؟!
پاسخ:
سلام گل دختر
"_"
زندگیه دیگه بالا و پایین داره
عنوان مطلب برا منم اتفاق افتاده
پاسخ:
یه حس مشترک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی