خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یک عاشقانه ی خیلی نا آرام..

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

 اگر یک روز

 و

 فقط یک روز

 اندازه عشق من عاشق بودی،

 می فهمیدی

 معنای بی تابی را

 دل نکندن و قطع نکردن را...

 می فهمیدی که عاشق دلش میخواهد

 گاهی در معشوقش غرق شود

 حتی اگر زن باشد...

۹۶/۰۳/۲۸
پاک باخته

نظرات  (۴)

۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۷ مردی بنام شقایق ...
خخخخخخخخخخخخخ


خدایی نقد نکردم

تکمیل کردم به نظر خودم ینی :))))
پاسخ:
:)))
تا باشه از این تکمیل کردنا باشه
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

این جمله آخر تلنگر جالبی بود

عاشق ازون کلمه هاست که مونث و مذکر نداره

معشوق هم!



ذات عشق اینه که غرور رو نابود میکنه
چه زن 
چه مرد...
پاسخ:
سلام جناب مهندس
حنانه خانوم گل ما چطورن؟
:))

حالا ما یه عاشقانه نوشتیم
همه نقدش کردن

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

طاعاتتون قبول


عاشق همیشه می خواد در معشوق غرق بشه نه اینکه گاهی....


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
طاعات شما هم قبول
صد البته
ان شاءالله شما هم
یاعلی
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۸ مَـهدی (میرزای قدیم)
جایگاه عاشق و معشوق، مگه جنسیت میشناسه. 
یکی میگفت جایگاه خالق و مخلوق هم میتونه عوض بشه. 
خدا هم آنچیزی ست که ما در ذهنمان خلق کردیم..... 
ولی از همه قشنگ تر: تیتر بود
پاسخ:
تو فرهنگ ما جوریه انگار خانوما نباید عاشق باشن...
اصلا نمی دونم جمله آخری رو چرا نوشتم...
شاید خواستم بگم خانوما خیلی مغرورترن و
 من این غرور رو در راه عشقم از دست دادم...
جدای از اینا یه آدم میتونه هم عاشق باشه هم معشوق...
شاید بهترین نوع ازدواج هم همین طور باشه
که دو طرف هم عاشق باشن هم معشوق...
بازم نمی دونم چرا اینا رو گفتم
کلا این روزا خودم نیستم انگار...

باز هم میگم هذه من فضل ربی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی