خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خیر است می دانم... خیریست کثیر...

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ

 خواب دیدم

  در دریا بودم

  دریای پر موج

 دریای متلاطم...

 باد های پشت سر هم،

 خوف ناک بود وصف حالم...

 ترسیده بودم...

 دلبسته ی دریا بودم

 ولی

 ترسیده بودم...

 کشتی آمد...

 حالا،

 سوار بر کشتی بودم...

 کشتی که یک پهلویش،

 شکسته بود...

 مرا برد

 برد

 از میان موج هایی

 که

 پی در پی می آمدند،

 برد

 و

 به ساحل رساند...

 چه آرامش عجیبی داشت

 رسیدنم به ساحل...

 بلند شدم...

 دوباره خوابیدم...

 باز همین خواب را دیدم...

 با این تفاوت که این بار

 با همان کشتی،

 دوستانم را

 نجات می دادم...


 +خواب دیدم می روی

 تعبیر آمد میرسی


۹۶/۰۷/۰۱
پاک باخته

نظرات  (۲)

۲۲ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۱۴ صحبتِ جانانه
هرچه من دیوانه بودم ابن سیرین بیشتر...
پاسخ:
بیشتر تر تر تر از خودم هیچ کس نیست
:)))
۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۵ فیروزه ای
خیر است...
پاسخ:
ان شاءالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی