خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

حنّاق...

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ب.ظ

 کسی 

 که

 حرف هایش

 را

 حتی

 به خدایش

 نمی تواند 

 بزند،

 حنّاق

 گرفته است

 حتما...

۹۶/۱۲/۰۵
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

منم ممنون :)
پاسخ:
؛))
:))))
پاسخ:
دلم برات تنگ شده بود بانو...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


حرفهاتون را بنویسید یا در یه خلوت با خودتون بگید و ضبط کنید...بعد هم خودتون گوش کنید...به همین راحتی...
خدا خودش می بینه و می شنوه....


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
آخ آخ گفتید
من انقدر مغرورم
با خودمم رو دربایستی دارم
هر چند خدایِ دنیایِ من ننوشته هم میخواند....
شایدم از فکر به عظمت و بزرگی خدا

زبونش بند اومده...

شایدم از ترس ...

شایدم ...

ولی میدانم صرفا به جهت حناق گرفتن نیست!!
پاسخ:
منظور حناق روحی هست
:)))
شایدم نگرفته....
پاسخ:
نمی دونم...
شاید آدم از خجالت جهل و گناه هایی داره
روش نمیشه حرف بزنه...
سلام دوستم
شاید کمی نظرم خشن است، اما جسارتا اگر کسی نتواند با خدای خود حرف بزند، علم و حکمت و قدرت خدا رو در عمل نفی کرده و خداشناسی اش مشکل داره...
یه سر برین تا یه امامزاده، گلزارشهدا، یه جای خوب...
بشینید سر سجاده و قران رو به نیت حالتون باز کنید و یقین بدونید خدا جوابتون رو میده.

پاسخ:
سلام بانو
دلم برات تنگ شده
خخخخخ
نظر است دیگر 
خشن و غیر خشن ندارد
اینا آرامش قبل از طوفانه
جمع میشم 
جمع میشم
جمع میشم
یه دفعه منفجر میشم...
چقدر دلم هوای امام زاده کرد یهو...

۰۵ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
وای شده نقل م.ن. 
منم همین بلا سرم اومده.
پاسخ:
سلام بانو
منور کردید
سر نسل ما چه داره میاد 
الله اعلم
اوهوم!
پاسخ:
ممنون از تصدیقت بانو
مردم از خنده
همین که شروع کنید به حرف زدن با خدا بغضتونم باز میشه 
پاسخ:
ان شاءالله
ان شاءالله
ان شاءالله
التماس دعا
یه شب تنهایی و یه موزیک غمگین ، گریه کن گریه روح آدمو تسویه می کنه
پاسخ:
گریه م یخ زده
سلام 
خب ببین روزگار ما و آدما حکایت سنگ و شیشه ست یه روز برات می شکنند یه روزم سنگ بهت می زنند ، حناق نسبت به آدما چیز بدی نیست ولی نسبت به خدا نه ، خدا انیس و مونس قلبای تنهاست خوبه که سفره دلمونو پیش معبود یکتامون باز کنیم 
پاسخ:
کاش بغض منم باز میشد
:"(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی