خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

مرگ!!!

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ق.ظ
نه برای آن بی تابم ؛

نه نه از آن گریزان...


+اگه مطمئن بودم شهید می شوم یقینا بی تاب بودم.

+عازمم اگه 28 ام به بعد آپ نشدم شادی روحم یه فاتحه بفرستید.

+اگه برنگشتم به مامانم بگو وصیت نامم تو کتاب مدار منطقیه مدرسان شریف هست.

(مخاطب خاص)

+نائب الزیاره همه هستم.

+برام دعا کنید.

+اگه دلم برای چند نفر تنگ بشه تو این یه هفته حتما یکیش ته خطی هست.

+فاطمیه رو هم دریابید؛اگه قرار باشه حالی دگرگون بشه یکی از ایام فاطمیه هست.

(برا منم دعا کنید ها!!!)

+حلالم کنید تا سبک بار برم...

+به خدا و حضرت زهرا می سپرمتون...

+پر از پی نوشت

۹۲/۱۲/۲۱
پاک باخته

نظرات  (۵)

عجببببببببببببببببب

پاسخ:
پاسخ:
مش رجب
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۵۹ سایه خانوم جووووووووووووووون
سلوم
خخخخخخخخخخ
آخه وصیت نامه رو چه به مدار منطقی
اونم مدرسان شریف
دیگه هیچکی یادش نمی ره وصیت نامت کجا بوده
مدرسان شریف مدرسان شریف مدرسان شریف مدرسان شریف ..
شهید شی به مادرم زهرا

پاسخ:
پاسخ: ان شاءالله
راهیان نور؟

پاسخ:
پاسخ:
بله
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا
به سلامت دارش
تو مسیر برگشت از خاکریزهای شلمچه
وقتی چشات اونقد خیسه که جلوتو به زور میبینی
وقتی نوای آهنگران بند دلتو پاره میکنه
برام دعا کن
سلامم رو به شهدا برسون

پاسخ:
پاسخ: چشم
کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ینی چی؟؟؟؟
:(
دلمون گرفت :(
+التماس دعا :(

پاسخ:
پاسخ:
راهیان نور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی