خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خبر خوب...

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ
امروز

یکی از دوستام متاهل شد....

 

+برای خوشبختیش صلوات بفرستین لطفا

+ان شاءالله قسمت دوستان مجازی

۹۳/۰۴/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

ان شاء الله برای هر کی خیره
خوشبخت باشن در سایه خدا :)

پاسخ:
پاسخ:
به دعای شما
حالا نیست که تهدیدم هم خیلی کار سازه ....

پاسخ:
پاسخ:
همینو بگو
ای بابا تو که باز غیب شدی ...
اصن این دوستان چشون شده انگار خاک مرده پاچیدن....
فک کنم منم باید کم کم بارو بندیلمو ببندم...

پاسخ:
پاسخ: خو سیستم نداشتم
نیس شوما دقیقه به دقیقه به روز میشی والا
تهدید؟؟؟
آخ آخ آخ آخ
اون باید واسه خوشبختی ما صلوات بفرسته!
والا...
:)

پاسخ:
پاسخ:
به به چش ما روشن
از این ورا؟؟؟
همینو بگو
خخخخخخخ
مبارک باشه ان شاء الله
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله واسه شما
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۹ علی محمد علیزاده
سلام وبلاگتون واقعا خیلی عالیه.
حیف نیست که وبلاگ به این زیبایی بازدید این قدر کمی داشته باشه؟
من میتونم وبلاگ شما رو تبلیغ کنم و براتون بازدید و نظرات فراوانی بیارم.
و کاری کنم که مطالب زیبای شما رو هزاران نفر ببینن.
برای اینکه بیشتر متوجه این مسئله بشین به وبلاگ من بیاین و مطلب من رو بخونین.
واقعا بازدهی فوق العاده ای داره یعنی شما میتونین در وبلاگتون 500 نظر داشته باشین
شاید باور نکنین ولی باید به وبلاگ من بیاین و امتحان کنین تا باورتون بشه
منتظرتون هستم
یا علی خدانگهدار.

پاسخ:
پاسخ:
نه حیف نیست
بزم شت و پتت کنم آیا؟
«اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم»

پاسخ:
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۷:۵۴ منه پابرهنه
مبارکشون باشه

ایشالا قسمت همه بشه
اما از نوع خوبش

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
خدا کنه
اول از همه هم نصیب صاحب وب
خخخخخخ
اللهم صلی علی محمد وال محمد
{صلواته بلند بودا از اعماق وجود فقط مدیونی اگه فک کنی بخاطر جمله آخرت بود}

پاسخ:
پاسخ:
مام فک نکردیم
والا
***اللهم صلی علی محمد و ال محمد
وعجل فرجهم
واهلک اعدائهم اجمعین***
.
.
ان شا الله...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
به دعای ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی