خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ابتلاء

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ
عاشق یعنی؛

مبتلا

و مبتلا یعنی؛

دچار...

 

و من بد جور دچارت شده ام؛

            ح س ی ن

نظرات  (۴)

سهراب گفته؟

پاسخ:
پاسخ:
نه ماله خودمه
اون کامنت شعر سهرابه
دچار یعنی عاشق

و فکر کن که چه تنهاست ماهی کوچک

اگر دچار آبی دریای بیکران باشد...

ایشالا که تنها نباشید و با آقامون ماجور و محشور

پاسخ:
پاسخ: :)
بیا یبار هم حال عرفانی گرفتم زدی حالمو پوکوندی...

پاسخ:
پاسخ:
چه کنیم دیگه
بضاعتمون همین قده
من دلم هوس بین الحرمین رو کرد....

پاسخ:
پاسخ:
جان من دیگه نگو
یاد اون سوژه کربلات می افتم
خخخخخخخخخ
شوخو
همین که یادش کردی با دلت رفتی زیارت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی