خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

بخیر...

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۱ ق.ظ
یاد نماز جماعت ها بخیر

یاد غفیله های عاشقانه

یاد نماز شب های پر از دعا

یاد بی انتها مهربان بودن ها...

۹۳/۰۴/۲۳
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

دیگه عادم که نباس همه تواناییاشو به بقیه بگه...
همشون رازن...

پاسخ:
پاسخ:
بعله
بابا بی ریا
بابا تقوا پیشه کن
یابا توانایی
خخخخخخخخخخخخ
همین دیگه نمیخوام الکی و تظاهر باشه...

پاسخ:
پاسخ:
مگه گفتم بر سر چهار راه گریه کن که بخواد تظاهر بشه
میگم برو خلوت کن...
تو الکی هم بگی ؛
خدا نیگات میکنه
حال عبادت بهت میده...
راستی نگفتی کی اجتهادتو گرفتی؟؟
از کدوم حوزه گرفتی؟؟؟
آخه رو حرف علما هم نقد داری؟؟؟
استخاره ام میگیری؟؟؟
والا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یو ها ها ها
یو ها ها ها
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی هم درس گفته دیگه اون حسه که حس اولی نمیشه...
اون جدیدا رو ندیدم الا دیدم...

پاسخ:
پاسخ: پس بگو اراده نمیکنم برگرده
بگو ...
الله اکبر
تو یه شب الکی هم شده گریه کن بگو خدا دوست دارم
ببین چی میشه


احسنت
یه بار یه کسی یه چیزی گفت که من مخالفت کردم ولی فک کنم درس گفت...
اون حس قشنگه جا خوش کرده پیش کسی هم نمیره ...
خو وقتی در مورد پستی نظر ندارم چی بگم...
گاهی واقعن تو بعضی پستا نمیدونم چی بگم

پاسخ:
پاسخ: اون یه نفر اشتباه گفته
از علی گندابی بدتر سراغ داری؟؟
از شاهرخ ضرغام؟؟؟
از رسول ترکه؟؟؟
از...
آها فک کردم ندیدیشون
اگه نظری نداری که حرفی نیس
حس میکنم دیگه مث قبل نمیشه...
قدمی که برمیداری باید از رو عشق باشه نه ....

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ نچ
اون حس قشنگتو بفرس از خجالتش دربیام
نخیر اصلا این طور نیست
فک میکنی برا خودت

راستی تو چرا فقط برا پستای قدیمی نظر میذاری؟؟؟
فرق داره اونموقع من به خدا نزدیک بودم خدا هم به من الا خدا به من نزدیکه ولی من نه

پاسخ:
پاسخ:
چشات نمیبینه
شومام نزدیکی...
نزدیک نیستی؟؟؟؟؟؟؟
خب دو قدم بردار
دوتا نه یکی که بردار
یهو میبینی فاصله ها رفت...
شب قدر رو برا همین چیزا آفریدن
این با اون فرق داره...

پاسخ:
پاسخ:
بهونه نیار
هیچ فرقی نداره
یادش بخیر یه روزی به خدا نزدیکتر بودم...

پاسخ:
پاسخ:
الانم نزدکی
از رگ گردن هم
بخیر

پاسخ:
پاسخ:
هعی
سلام بر همه ی دوستان... فکر کردم فراموشم کرده باشید...

پاسخ:
پاسخ:
یعنی انقد بی معرفتیم؟؟؟
سلام
پـــــــر از ادعــــــا :( . . .

پاسخ:
پاسخ:
ادعا اگه آرمان باشه خوبه
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۲ خانوم سین
بعضی چیزا خیلی به آدم حس خوب میده...خیلی بوی خدا میده...کلا بعضی کارا خیلی آدمو آروم میکنه مثل همین نمازایی که نوشتی.

پاسخ:
پاسخ:
کاش همیشه باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی