خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

من

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ
۱.سلام

۲.شکر

۳.دلتنگ خودنویسی ها و بچه هاشم

۴.نتم قطعه

۵.بغضم که ترکید و خالی شدم میام

۶.ته خطی؛اون روز تب ولرز کردم که نیومدم

۷.کامنتا خونده میشه

۹۳/۰۴/۳۱
پاک باخته

نظرات  (۸)

آخی :(
درگوشی ته خطی بود ولی من گوش دادم :دی
خدا بد نده . تب و لرز چرا ؟

پاسخ:
پاسخ: به به چش بلاگفا روشن/ چه عجب پیدا شدی/ عب نداره شوما و نگین و گمشده و فیروزه ای و ته خطی ندارید ک!‏گوشاتون؛دلاتون؛چشاتون بهم راه داره! والا!‏ نمیدونم خودش یهو اومد(تب و لرزو میگم)/دوستان کامنت های همه میرسه ممنون/إن شاءالله نت وصل شد جواب میدم/التماس دعا
کودکی هایم اتاقی ساده بود
قصه ای ، دور ِ اجاقی ساده بود
شب که می شد نقشها جان می گرفت
روی سقف ما که طاقی ساده بود
می شدم پروانه ، خوابم می پرید
خوابهایم اتفاقی ساده بود
زندگی دستی پر از پوچی نبود
بازی ما جفت و طاقی ساده بود
قهر می کردم به شوق آشتی
عشق هایم اشتیاقی ساده بود
ساده بودن عادتی مشکل نبود
سختی نان بود و باقی ساده بود
قیصر امین پور...
----------------------------
شعر بخون حوصلت سر نره....‏↳‏

[ پاسخ:]
خوشمان آمد!
پاک باخته بغض چرا؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: هعی!از خوبی روزگاره ک هعی بغضمون میگیره!/از شعره هم بسیار خوشمان آمد/ممنان
فک کردم رفدی حاجی حاجی مکه....
راستی سلام...

پاسخ:
پاسخ: سلام/نه باو کجا رو دارم برم/ما رو حسرت به دل کربلا گذاشتن دیگه مکه رامون نمیدن که/دندوناتم مسواک بزن/خخخ
نت
مشکل جوانان نسل من

پاسخ:
پاسخ: ی چیزی از مشکل اون ورتر/اصلا من رفتم موتاد شم
سلام
انشاالله بهتر بشید و برگردید

پاسخ:
پاسخ: سلام/بسی تشکر/امیدواریم به عنایت خدا و دعای دوستان
بهترین؟؟
این شبها دعا گوتون بودیم
طاعات و عبادات قبول درگاه حق

پاسخ:
پاسخ: شکر/سپاس فراوان/إن شاء الله جبران کنیم/مام دعاگو بودیم شدید/آمین
1-علیک سلام
2-شکر
3-بچه هاشم همینطور!
4-ایشالا بزودی برقرار بشه
5-بغض ،نترکیده اش قشنگتره ها!دل رو پر نور میکنه!
6-آدرس؟؟؟
7-بسی سپاس

پاسخ:
پاسخ: سلام/بچه هاش لطف دارن/آره ولی تا چه بغضی باشه/ میرسم خدمتتون آدرس رو هم میدم/إلتماس دعای فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی