خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

تلخ مثله پوست لیمو ترش!!!

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۶ ب.ظ
بچه بودم

شاید 8 ساله...

مامانم ناراحت اومد خونه

چند ساعتی این ور و اون ور رفت ولی آخر طاقت نیاورد

اومد به من که بچه اول خونه بودم گفت:

"فلانی(دوست صمیمیش) جلوی من فلان کلمه رو بکار برد

مگه نمی دونست منم اون کار رو انجام می دم؟؟؟"

تو عالم بچگی گفتم:

"حتما نمی دونسته

شما دوستین 

اون دوست داره"

تو دلم اما گفتم:

بی ادبه اصلنم دوست نداره...

 

امروز مزه ی دلخوری اون روز مامانمو "شنیدم"

"شنیدم" و به خودم "خندیدم"

۹۳/۰۶/۲۳
پاک باخته

نظرات  (۶)

وبت بنبند باوووو این کارا واسه بچه هاس :|
ادرس عوض کردی بهم بگو دارم آینده رو پیش بینی میکنم

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
مخاطبه ما داریم؟؟؟
من بودم آیا؟؟

پاسخ:
پاسخ:
هر کسی از ظن خود شد یار من
چه فرقی داره کی بود؟؟
فک کن خود خدا بود اصلا مگه بی اذنش برگی از درخت میفته؟؟
اووووووووووو من هنوز چند تا پست دیگه از دیشب داشتم که وقت نکردم بذارمش هنوز
با این کارایی که شما می کنید؛ آدم نمی تونه راحت پست بذاره
اذیت کنین وبو میبندم یا آدرسشو تغییر میدمااااااااااا
از سمت صمیمی ترین دوستتون بود آیا؟!

پاسخ:
پاسخ:
چه فرقی داره؟؟؟
دلخوری
هیچ وقت از یاد نمیره

پاسخ:
پاسخ:
اهوم
فش بود؟ :|

پاسخ:
پاسخ:
نه
مرسی قوی و موجز/ عالی

سلام

پاسخ:
پاسخ:
هذه من فضل ربّی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی