خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

حالا که من از حرم دورم

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ق.ظ

هر کی یک بار کربلا رفته

بطلب آقا ما رو هر هفته

 

کم خواستن از شما بی ادبیه آقا جان

 

 

میشه شاهد کرمت باشم

منم این شبا حرمت باشم؟؟

 

+اللّهم الرزقنا حرم...

نظرات  (۱۳)

اینکه یه دست ساز بهم بدی نیکیه؟؟
دعا دست ساز شوهر دست ساز میاره بعد گه یهو منفجر شد چیکار کنم من

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
از خدات باشه همسرت مجاهد راه خدا باشه
نه تو برا ما دعا کن بی چشم داشت خدا عوضشو بهت میده
من به تو و بچه ها اعتماد ندارم یهو دیدی یه چیز دست ساز خودتون افتاد تو دامنم و........
نخواستم بابا اصن واست دعا هم نمی کنم

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
تو نیکی کن در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز
نچ نچ
درست دعا کنیا
قد بلند خوش تیپ با کلاس با ایمان هم باشه آها پولدار خوش اخلاق و خوشگل نه نه خوشگل نباشه {مرد خوشگل واسه مردمه}دیگه اینارو تو دعات بیاریا

پاسخ:
پاسخ:
نمیگم
خدا هرچی به صلاحته نصیبت کنه
عوضش یه دعا یادت میدم
اللّهم زوجنی من انصار المهدی و من ذریه الحسین
دیگه توپ تر از این نداریم
بچه ها خودشون ساختنش
من نمیتونم 2تا با هم دعا کنم قاتی میشن یهو دیدی نیت اون واسه تو اومد الا واسه یه چیزی چله گرفتم بذار تموم بشه سر نماز دعات می کنم

پاسخ:
پاسخ: ما به همونم راضیم
خخخخخخخخ
نچ گیر من بیشتره یه دعا من 2 دعا تو قبول؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
تو دعا کن
زوددددددددددددددد
خو تو الا واس من دعا کن اونی که میخام بیاد تا منم واست دعا کنم

پاسخ:
پاسخ:
یه دعا من
یه دعا تووووووو
خوب شد؟؟
من اگه دعا کن بودم یه کاکل زری 3ساله هم داشتم
والا

پاسخ:
پاسخ:
دعا برا بقیه زودتر جواب میده آی کیو
نچ دعا نمیکنم اصن کاشکی سال دیگه بیاد

پاسخ:
پاسخ:
دلت میاد؟؟
نچ نچ
مخاطبه ما داریم؟؟
دعا کن دیگه
ای شیطون معلومه یکی زیر سر داری وگرنه مزدوج شدن با این سرعت که نمیشه
گیلی لی لی لی منم دعوتما

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخ
اون منو زیر سر داره نه من اونو
والا
ای بابا
شما دعا کن
ما که خدامونه
نرسیده به محرم خونه خودمون باشیم
به به غذاهای خوشمزه
چقد هم خوش اشتهاست
آقا دروغ میگه یبار بیشتر راش نده اونم الا نه بذار وقتی مزدوج شد

پاسخ:
پاسخ:
بله دیگگگگگگگگگگگ
آقا از همین جمعه بطلبین اونم مزدوج
کم خواستن از شما بی معرفتیه ما رو می رسونه
سلام
ان شاءالله به زودی قسمت همه ی ارزومندان بشه :)
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله
ان شاءالله
همچنین
ممنون
یاعلی
اللهم...
هوای حرم
هوای حسین
هوای جمعه زد به سرم

پاسخ:
پاسخ:
نفس نزنم
نفس نکشم
بدون تو یا سید الشهدا
من تاالان کربلا نرفتم
اما خیلی دوست دارم برم

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله قسمتتون شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی