خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

برگشتم

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ
به نیابت از دوستان

دو رکعت نماز تو حرم بی بی خوندم...

خاطرات و پست ها رو هم از فردا میذارم

۹۳/۰۶/۳۱
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

زنده ای؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
آره
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
حاجت روا
خاک بهشت بهر قدمگاه تو کم است
آغوش نجمه بود سرای رسیدنت
.
.
یادش بخیر
حرم بی بی......
.
.
زیارت قبول

پاسخ:
پاسخ:
قبول حق
قبول باشــــــه :)
من میگم چرا شما نیستی نگو رفتی زیارت :)
منم دعا کردی؟

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
برا همه دعا کردم
یاد شما هم بودم
سلام
متوجه کامنتتون نشدم. پس ما خاموشا چی یعنی چی ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
یعنی به ما رمز نمیدین؟
سلام
تو تا حالا قم بودی؟
فقط اطوارت برا منه
من صب میام شب میرم
ی ی ی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
از پنج شنبه تا دوشنبه
خخخخخخخخ
خدمتتو ن عرض شد
فرمودین تا یه ماه دیگه قم نمیاین
بعدم من با خانواده بودم پس جا خواب داشتم
تنها بیام یه روزه میام
ghabul bashe

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
قسمت دوستان
زیارت قبول :)

+سوغاتیارو از حاجی گرفتید؟؟

پاسخ:
پاسخ:
قبول حق
نه باوووووو
جواب نداد که
ایش ایش
یه روز جمکران موندم هااااااااااااا
خوش اومدی
زیارت قبول

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
قبول حق
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۹ بنای باثوات
زیارت قبول..:))

پاسخ:
پاسخ:
قسمت شما:))
زیارت قبول

پاسخ:
پاسخ:
قبول حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی