خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ویروس!

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ
بعضی ها هم؛

فکر می کنند پسر پیغمبرند...

درست هم می پندارند!!!

هستند اما؛

پسر نوح!!!

 

+تو حزب اللهی؛با تقوا؛خوش قول؛رزمنده چیه اصلا فرمانده جنگ نرم؛کار درست؛

ته فرهنگی کاری؛آسمونی؛خالص...

یه زحمت بکش تنهایی برو بهشت...

+بچه ی پر ادعا...

۹۳/۰۲/۳۰
پاک باخته

نظرات  (۵)

فک کنم اولین وبی بود که تو وبگردیام تمام پستاشو خوندم...
قشنگ مینویسید...البته کوتاه بودنشون هم امتیازی ویژه داره...
من لینکتون میکنم چون دلم میخواد هم لینکام از نوشته هاتون بهره مند بشن
..البته با اجااااازه...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
لطف کردید
هذه من فضل ربّی
چه قدر خوب بود این جاش: "درست هم می پندارند ! هستند اما ؛ پسر نوح ! "

نـه نـه !
بهشت تنهـایی صفا نـدارد

کماکان امـان از ادعاهای آدم های پـر ادعـا

پاسخ:
پاسخ:
ای امان
ای فغان
ویروس دیگه

پاسخ:
پاسخ:
آی آی
بذار یه آنتی ویروس نصب کنم
اینم آپ لایک داشت...

پاسخ:
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
پستارو خودتون مینویسین ؟

پاسخ:
پاسخ:
بله
حتی بعضی شعر ها رو
اگر پستی تو پا نوشتت منبع باشه یعنی ماله دیگرانه
فکر کنم دوتا از پست ها تو کل وبلاگ اینطوری باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی