خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کم فهم!

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ب.ظ
یعنی اونایی که؛

با تصورات خودشون به دیگران و رخداد ها نگاه میکنند؛

نه؛

واقعیت!!

 

+راننده تاکسی بهم میگه:

داداش اگه لازمه برسونمت بیمارستان...

اون وقت طرف با کلی ادعای دانایی...

+خدایا دوستت دارم

۹۳/۰۲/۳۰
پاک باخته

نظرات  (۸)

الان فهمیدم چی شد..ینی کشتم خودمو تا گرفتم...
قبلش یه کم فهمی قضاوت بی جا می کنه...شما ناراحت می شی..راننده تاکسی می فهمه دردت چیه می گه اگه لازمه ببرمت بیمارستان..
ینی با جم کردن شواهد و قرائن به این رسیدم...
امان از دست شما مردا...همه چیزو می پیچونین...خب از اول ساده همینو می گفتین دیگه...والا..:))))

پاسخ:
پاسخ:
یه چیزی تو همین ماییه ها
آفرین بر این هوش
من انــــــــــــــقدر نوشته های ناقص و مبهم دوست دارم . انـــــقدررر !

پاسخ:
پاسخ:
آورین
امان از آدمای پر ادعـا
ولی مگه همه باید همه چیزو بفهمن ؟

پاسخ:
پاسخ:
وقتی نمیفهمن مجبور نیستن نظر بدن که...
رها کن این تارهایی که پیله ات را محکم تر میکند
به پروانه شدن
به پرواز بیاندیش
پرواز...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون خیلی زیبا بود
و به موقع
عجب راننده تاکسیی...
دانای کل

پاسخ:
پاسخ:
بابا راننده تاکسی خیلیم مردم دار بود
نفهمیدم پی شد...شایدم فهمیدم...ولی خودم نمی دونم..چی گفتم.....:|

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خب چرا پستای نصفه و نیمه آخه ؟ :(

پاسخ:
پاسخ:
خب خودمو کنترل کردم حرف طرفو نذارم و بهش فحش ندم
... گذاشتم
حالا شما خودتو ناراحت نکن
امان از این راننده های آژانس و دربستی که ...!
موفق باشی

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
دقت کنی راننده تاکسی داشت لطف میکرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی