خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

أنا رَجُلٌ!

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ب.ظ

...



+تیتر گویاست

سکوت میکنم


+خیلی بعدا نوشت:

برای رفع سوء تفاهمات بوجود آمده در ذهنتان حتما نظر میرزا و جواب من رو بخونید:))

۹۳/۰۷/۲۴
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۳ انسان نیازمند
خو همه دارن دوا میکنن
وگرنه شما که جانکی
پاسخ:
:))
۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۳ انسان نیازمند
هیچی نمیگم
بهتره فرار کنم
اینجا خطرییییییییییییییییییه
خخخ
پاسخ:
اخم....
سلام واااااای  تورو خدا ببخشید نمیدونستم :(

خدا رحمتشون کنه.

ما که هنوز سر در گم هستیم از دست

شما!!!!
پاسخ:
سلام
:))


ماییم دیگه
نه دیگه اعتراف کردی خودت.والا

این کارای عجیب غریب و جاهای خطری که

شما تنها میری عمرا اگه دخمل بودی

ابویتون  اجازه میداد بری!

بعععععله
پاسخ:
ما ابوی نداریم که بخواد اجازه نده
:((

اتفاقا کارای من خعلی کم خطره
چه کنیم پاک باخته ها کلا پر دل و جراتن
تو خونه ما بچه ها آزادی های نظارت شده دارن
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۵ فیروزه ای
میگم که اینو پستو بردارید تا ترورتون نکردن به جرم "انا رجل"
پاسخ:
میان نظرو می خونن دیگه...
ای بابا
ما را  ز ترور می ترسانی؟؟؟
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۳ فیروزه ای

پس بگم خواهر؟ خودتون گفتید "انا رجل"

خخخخخخخخ

آیکون اذیت و آزار یه پاک باخته

استغفرالله

پاسخ:
می دونی چقد ثواب داره؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخ
عب نداره تو بگو خواهر
بگو برادر 
بگو مادر
بگو پدر...
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۷ فیروزه ای

آخه برادر من

شما میاید میگید انا رجل. بعد انتظار دارید ما چی فکر کنیم؟ هان!

ما هم ساده فکر میکنیم کسی تو کامنت ها شما رو با کلماتی مثل "خانم و ..." مخاطب قرار دادن

پاسخ:
خخخخخخخخخخخ
بازم که گفتی برادر
خدا رو شکر رفع شد
الهی شکر...
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۹ بنای با ثوات
خب میرزا من ازونایی ام که برام مهمه طرف مرده یا خانمه...
از من بزرگتره یا کوچیکتره...
اونم برای این که بدونم باید با کی چطور حرف بزنم...به کی چی رو باید بگی و چی رو نباید بگی...
یه لحظه فک کن..طرف یه پستی زده شما برداشتت اینه که این حرف مال یه مرده...کلی میای نصیحت می کنی و اینا...بعد کاشف به عمل میاد طرف اصلا خانومه...
++پاک باخته چون مینی مال مینویسه مهم نیست که بدونی آقاست یا خانومه...ولی این مورد استثناس..همه که مینی مال نمی نویسن...:|
پاسخ:
آقا الان دریافت شد منظورم از انا رجل چی بود آیا؟؟؟
:)) نمیدونم چرا برا خیلی ها مهمه که نگارنده زنه یا مرد؟ نمیدونم چرا به اصل مطلب نمیپردازند؟
چرا؟ عهه
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
مردم از خنده میرزا
انا رجل اصطلاحی هست که برای کسانی که خیلی منم منم می کنند به کار می برند...
من چون برام خیلی مصطلح بود فکر کردم برا بقیه هم واضحه...

ما هنوزم پاک باخته ایم از جنس پاک باخته هاااااااااااااااا


۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۳ بنای با ثوات
خیلی وقته کشف کردم اینو..
پاسخ:
بنا شمام اشتبا گرفتی هااااااااااا
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۲ فیروزه ای
الان این مخاطب خاص داشت؟ :دی
پاسخ:
نه اونقد
خخخخخخخخخخخخ
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۵ فیروزه ای
؟!
پاسخ:
این پست چه داستانی شد واسه ما
خخخخخخخخخ
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی