خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آیکن

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ
یک عدد پاک باخته که از معده درد؛
 رو به موت هست... 


+نبات؛ نعناع؛ قرص اینا رو امتحان کردم.
 کسی درمون دیگه ای سراغ داره؟
۹۴/۰۱/۰۶
پاک باخته

نظرات  (۲۸)

سلام

سوای پرهیز ، هر روز صبح ناشتا یک قاشق عسل قورت بدید، خیلی اثر داره.


پاسخ:
سلام

ممنون
واقعا تمامی مردم ایران دکتر هستند!

آخه چرا؟! چرا ما اینقدر خوبیم؟
پاسخ:
خب چون خوبیم
:))
الان خوب شدی؟
آخ یاد معده دردم توی سفر افتادم
پس معده درد تو تاریخیه :)))))
پاسخ:
آره عزیزم

:))))))))))))
آخییییییییی

اوهوم
^__^
سلام
مامانم میگن ریشه متکی!!!!!!پوس کنن وبجوشونن!

پاسخ:
سلام

تلفظ این ریشه چیه؟
اینجوری بعضی ها نوشتن انگار گرفتاری همیشگی هستش !
من خودم زیاد دکتر نمیرم یعنی خوشم نمیاد و اعتقاد دارم بعضی هاشون مسیر مردن رو سخت تر می کنن فقط !
در مورد معده بهتر از دکتر رفتن برنامه غذایی و پرهیز هستش ، آخه برید دکتر هم اولین پیشنهادش اینه که ی لوله میکنه تو حلق آدم ببینه چ خبره خودش باعث صدتا مرض دیگه است !!!
سیرابی هم شنیدم خیلی خوبه برای تقویت معده!
پاسخ:
:/

ممنون از مشاورتون
سلام

خدا سلامتی بده

یه صدقه کم به نیت خوب شدن هم خیلی اثر داره
پاسخ:
سلام
ان شاء الله

چشم 
ممنون
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۱ انسان نیازمند
:★

به خاطر اون کمی خداروشکر

درحال کمک به بشریت بودم. نیم ساعته رسیدم خونه

پاسخ:
خخخخخخخخخخ

کدوم بشیریت

برو نهان خانه
تو خصوصی بحرفیم
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۵۷ انسان نیازمند
بپذسم خوبی که خنده داررررره

سلام
بهتری یا تغییری نداشته؟
پاسخ:
سلاااااااااااااااام

کمی تغییر داشتم
:)))))))))

دلمان تنگیده
کجایی بشر؟
اِسپاسم یعنی گرفتگی موقتی و شدید که ممکن توی برخی عضلات به وجود بیاد و به صورت مقطعی باشه و البته بهبود پیدا میکن.
پاسخ:
آهان
ممنون
هر کی برا خودش یه مدل آزمایش مینویسه :| 
من نمیدونم واقعا
خون ِ‌من که تو همش یکیه !
شما نسخه ی همدیگه رو هم قبول ندارین :|؟!
دوس داشتی خصوصی صحبت کنیم :) 
پاسخ:
اوهوم عزیزم

خب طب سنتی رو امتحان کن
دکتر از لولو هم بدتره :|
والا
ظرف کمتر از یه هفته اینقد ازم خون گرفتن دیگه با آب قند جمعم کردن :/
پاسخ:
ووووووووو چرا دختر گلم؟؟؟
نمی خوام :| 
: ((( 
پاسخ:
دختر بددددددددددددددد
خوبم میخوای
مگه دکتر لولو؟؟؟
مگه میشه درد الکی باشه خانوم ؟ :|
وقتی داره یه جاییت درد میگیره در واقع یه هشداره که آقا یه چیزی شده !
البته اگه درد مزمن و مداوم باشه و جدی بشه :)
البته ما جدیم بشه 
بهش میگیم لوس نکن خودتو :| 
تا جایی نرسه دست و پامونو بگیرن ببرن انگار نه انگار :/
گمونم یه واحد ِ ارشادی باس بگذرونم : ))) 
اگه بدونی مامانم چند روز باهام قهر بود و گفت کاری به کارت ندارم و نسبتی نداریم تا من برم دکتر 0-0 !! 
پاسخ:
اوهوم
ماله من طبق نظریه دکتر های مختلف
فقط و فقط ماله استرسه
فقط بعضی وقت ها اینجوری میشم
خیلی کم پیش میاد

:))))))))))))))))))

خخخخخخخخخخ
عجب
نکن دختر جان نکن این کار رو :/

حتما حتما زودتر برو بگذرون :))))))))

ووووووووووووووووووووووی
برو بهش بگو فردا میرم
زود...
بیا بریم :(
از خدامه : ( 

منم دردای وحشتناکی دارم
مخصوصا دل درد ... 
یه روز حالم خیلی خیلی بد میشه
سر کلاس !!!
دیگه زده بودم زیر گریه
میبرنم بیمارستان
اونجا تا کی درگیر ِ آزمایش و غیره بودم
بعدم جیم شدم اومدم خونه خوابیدم D;
همون شب تو خواب از شدت درد حالم بد میشه 
یقمو میگیرن به زور میبرن بیمارستان ! چون اصولا از دکتر جماعت فراریم !!!
ساعت سه نصفه شب :| 
هیچی تا صب زورکی نگهم میدارن اونم با سرم ِ 4 ساعته !!! :/
بعدم اینقده بی تابی میکنم سرمو میکشن 
منم فرداش تشریفمو میارم خونه :| 
الان دیگه خیلی میترسم
برا همین همیشه مسکن جلو دستمه :) 
پاسخ:
ای بابا
نکن دختر جوون
من اگه دکتر نمیرم میدونم دردام الکیه
:/

گناه داره بدنت بانووووو

اصلا خوب نیست مسکن 
انقده عوارض داره...
شاید اِسپاسم معده هست.
یه وقت آدم اینجوری میشه
پاسخ:
دکتر گفته علتش استرسه
اسپاس معده چیه؟
خوبم میگم تازشم میام میگم گوشتو بکشه ک انقد استرس واسه خودت راه نندازی اصن باید بریم بمیریم ک را براه استرس میگیریم شمام زود برو یکم حالتو خوب کن اعصاب ندارما :دی
پاسخ:
:/
دمت گرم حسنااااااااایی

خخخخخخخخخ

ما استرسمون الکی نیست اصندشم
:*

ای قربون حسنااایی بی اعصابم برم من

قابل نداره  50 تومن وشد

انشالله خدمت میرسیم

فعلا خدانگهدار

پاسخ:
ایییییییییی جااااااااان
ما پول نداریم
دانشجوییم 
فقیریم
میشه با 50 تا ماچ حساب کنیم؟؟؟

ان شاء الله 
منتظرم

یا علی
:*

پاک باخته جونم تو ماهی   معده ات خوب شه الهی

جمکرانم دیگه نمیرم تا چند ماه دیگه، آخه فردا راه میفتیم سمت شمال

 

 

پاسخ:
آمین

من عاشق این طبع شعرتم عزیزم

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووون

منتظریم زودتر بیا

:***********

خب اضطراب داشته باشی غذا بخوری زخم معده میگیریاا... خدایی نکرده :) البته در درازمدت

 

برو دکتر

 

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ

نه بابا طوری نیست

دکترای الان که چیزی بلد نیستن
:)))))))))


خوب میشم
شما برو جمکران برا ما دعا کن

خب وقتی اضطراب داری چیزی نخوریاا

بدون تجویز پزشک دارو مصرف نکنیاا

بشین کلاه قرمزی نگاه کن

پاسخ:
من؟؟؟
من می تونم چیزی نخورم بالام جان؟؟؟
نه واقعا میتونم؟؟؟

چشم

::))))))))))))))))))))


کار ما از کلاه قرمزی درمانی گذشته
:/
منم فک کنم معتاد شدم بهش :| 
پاسخ:
بیا خودم دو روزه ترکت میدم بانو جان
:)))))))))))))
قرص رانتیدین بخور یکی خوب میشی
پاسخ:
کلیدینیوم سی خوب نیست؟

ممنون از راهنماییت
هه منو... اصلا شاید خوب شده باشی؟ الان چطوری؟!!
پاسخ:
سلام حاجیه جونم
تغییری حاصل نشده
:(

سلام

معده دردت واس چیه؟ نیدونی؟

خود نعنا رو هم دم کنی بخوری خوبه یا عرق نعنا . دمنوش زیره هم فک کنم خوبه

پاسخ:
سلام
برای اضطرابه عزیزم

نعنا اینا خوردم حسابی
الان شکل نعناع هستم
^__^
بگردم پاکی حتمن باید پرهیزم باشه هیچ وقت مایعاتو با غذا همراه نکن ی مدتم میوه هایی مث پرتقال و چیزایی ک برا معدۀ اسیدی خوب نیس نخور... فقط اینارو بلدم
پاسخ:
نه بابا
ماله استرسه 
پرهیز چیه
حسنایی اینا رو به مامانم یاد ندیاااااااااااااا
یه حمد شفا بخونید به امام زمان ...
خیلی اثر داره .. 

چقد منو مسخره می کنن همیشه یه ورق بروفن و ژلوفن همرامه :|
به یه هفته هم نمی کشه تموم میشه :|
شبیه نقل و نبات 0-0 
پاسخ:
چشم

هوم؟؟؟

من شاید یه سال میشه مسکن نخوردم
کلا از درد بمیرمم مسکن نمی خورم
اوضاعم خیلی بی ریخت بود که خوردم

:/
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
ی سوال گروه خونیتون o هستش ؟!
پاسخ:
نه
ب مثبته
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۵ انسان نیازمند
شنبه میری دکتر متخصص گوارش
دیگه درمانهای خانگی جواب نمیده

الانم حوله گرم کن بذار رو شکمت تا ورم بمونه، آرومت میکنه
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
عمراااااااااااااااااااااااااااااا


نوموخوام

من اینجا به خونواده میگم حالم بده باورشون نمیشه
چون وسط حرف زدن خندم میگیره
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی