خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آیکن

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۳ ب.ظ
یک عدد پاک باخته که ده دقیقه پیش؛
 صندلی جلوی تاکسی نشسته بود؛
 تاکسی نمی تونه ترمز بگیره؛
 سرعتش اونقد بالا بوده که
 باربند پرت میشه کف خیابون و
 پاک باخته با سر میره تو شیشه...
 اگه راننده نمی کشیدم؛ نمی ذاشتم رو صندلی...


 +طوریم نیست فقط یکم سر درد دارم.
 +یقین دارم دعای کسی نگه ام داشت وگرنه ممکن نبود؛ الان سر پا باشم...
 + خدایا این شد دومین بار که از کنار مرگ گذروندیم.
 +آخدا من تو را عاشقم.
۹۳/۱۲/۲۸
پاک باخته

نظرات  (۷)

۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۴ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

:-s
پاسخ:
سلام
:))
پاکـــــــــــــی الان حالت خوبه؟
الهی همیشه سلامت باشی

پاسخ:
اوهوم اوهوم
خدا رو شکر بادمجون بم آفت نداره
:))))))))))
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۷ کمی بودن ...
خداروشکربخیرگذشت.... خداراعاشق باش:-)
پاسخ:
خدا رو شکر

واقعا مهربونه....
من عاشقشم :)))))))))))))))
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۰ انسان نیازمند
خداروشکر

حالت تهوع و سردرت خوب نشد، در اسرع وقت بری دکترااااااااا
پاسخ:
الحمدلله

باااااااشه حتما
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۸ انسان نیازمند
خوبی گلم

آفرین که رفتی :)
پاسخ:
اوهوووووووووووم
خوبم
فقط سردرد و حالت تهوع دارم
:))))))))))
سلام

الان خوبی عزیز؟
یه صدقه بزار کنار... شکر خدا بخیر گذشت.
پاسخ:
سلام

ممنون بهانه گیر جااااااااااااااان
بخیر گذشت

چشم حتما

الحمدلله

سلاام

خوبی خواهر؟ چیزیت که نشده؟

پاسخ:
سلام
شکر خدا
بخیر گذشت
:))

رفتم عکس انداختم شکستگی ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی