خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یه همچین مظلومیم من...

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

 6 صبح روز امتحان:

 +مامان من کله پاچه می خوام...

 سکوت 

 +مامان مامان من کله پاچه می خوام...

 -پول بردار برو بخر...

 +مامان مامان مامان من کله پاچه می خوام ولی

 ساعت 8 امتحان دارم، باید برم درس بخونم... تو برو بخر!!!

 - ای خدا این بچه بود دادی؟!

 +:(

 

 ساعتی بعد در حالِ کشیدن کَلَپچ:

 +خب! به به چیا خریدی؟

  -دو تا مغز

  دو تا چشم

  گوشت کلّه

  زبونم خریدم که زبونت دراز تر بشه...

 + :/

  - :(

  کلّه گوسفنده: ^ـــ^


۹۳/۰۹/۰۵
پاک باخته

نظرات  (۶)

من تا حالا کله پاچه نخوردم!

به معنای واقعی از بوش بیزارم!!

کلمه ی "کلپچ" رو هم تازه یاد گرفتم:)
پاسخ:
بخور 
خیلی خوبه هااااااااا
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۱ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
دعوتید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
ممنون
۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۶ بنای با ثوات
نوش جان..:))))
خیلی باحال بود این پست//:)))
پاسخ:
قسمت شما ^_______^
من از کله پاچه خوشم نمیاد ولی بابام دوس داره 
چرا مامان همیشه اینجوری از خدا گله میکنن:|
پاسخ:
اینجوری تشکر می کنن لابد
۰۶ آذر ۹۳ ، ۰۱:۵۵ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
اینجا همه چی رمز داره  :|
پاسخ:
همه چی نه
فقط دو روزه که رمز دار می نویسم
بقیش همه بدون رمزه
روی هم رمز دارا 30 تام نمیشن
:)
۰۶ آذر ۹۳ ، ۰۱:۴۰ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
به بار کله پاچه خوردنو ساعت 6 صب امتحان کردم...چه حالی داد!!!!
اونم من که اصن کله پاچه به زور میخوردم قبلش!
پاسخ:
نوش جونت
زی زی گو جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی