خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم...

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

 لبیک با خامنه ای


                              کلیک کنید و شرکت کنید

۹۳/۱۰/۲۵
پاک باخته

نظرات  (۳۰)

۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۲ میهمان ...
لبیک یا خامنه ای ...
پاسخ:
لک لبیک
باریکلا حالا شد :)

سفارشت به خدا میکنم بهت چشم بصیرت بده :))
پاسخ:
ممنانم
شب جمعه هم هست
حتما قبول می کنن :))
عع لوس نشو دیه زشته مرد که گریه نمیکنه
پاسخ:
:))
گریه نکن حالا :))
پاسخ:
:(((((((((((((
چشم بصیرت میخواد که یو نداری :))
پاسخ:
:((
گیر نده معلومه دیه :)) دقت کن :)) میبینی خودت
پاسخ:
ما که نگرفتیم
والا
اره کاملا مشخصه :))
پاسخ:
از کجا معلومه
هوم؟؟؟
طرف ما آزادی بیان لا موجود :))
پاسخ:
نچ نچ
ما که در مهد آزادی بسر میبریم
کلا آزادیم
والا


من از خود توام بشخصه میترسم :))
پاسخ:
دم شما گرم

من شبیه داعشم نه من شبیه داعشم؟؟؟
نه فقط داعشو می خورم
اونم به صورت کباب
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اشکال از این ملت هم هست میترسن حرف بزنن چون *** ***** ****** والا :|
ازادی بیان نداریم ما
پاسخ:
اصلا نداریم

فقط من موندیم این بیانات رو کجا میزنیم اگه نداریم
روزناممون که پیغمبر رو می بره زیر سوال
بچه هامون که تو دانشگاه ها مدام تو سر و کله هم میزنن و کرسی میذارن

کجا زندگی می نمویی تو هوم؟؟؟
همین دیه میان  وب تو رو منفجر میکنن  :))
منم پیدا میکنن منم منفجر واقعی میکنن :))

صلوات بفرس :))
پاسخ:
بروووووووووووو عااااااااااامووووووووووووووو
من خودم مواد منفجره ام
والا

اللهم صل علی محمد و آل محمد


+ولی جدی جدی بحث خیلی خوبه
تا میتونه گفتمان انجام بده
نظرات مختلف رو بشنو
نظراتت رو بگو
هم اطلاعاتت میره بالا هم قوی میشی


+از هیچی هم نترس
من خودم تا زیر سوال بردن خدا پیش رفتم
انقد بحث کردم که ملتو روانی کردم
تا به چیزایی که الان دارم(که هیچی هم ندارم) رسیدم
دیه بحث نکنیم کار بیخ پیدا میکنه :))
پاسخ:
هوم؟؟؟

چرا؟؟؟

خب بوگو...
اینجا وب منه

نهایت منفجرش می کنن دیه...
منم که کلن عشق گفت وگو هستم
اینا همه تو ظاهر قضیه اس از باطن که خبر نداریم ما
پاسخ:
از کدوم باطن؟؟؟

خود نتانیاهو اعتراف کرده از این بیشتر؟؟؟
با اینا که کاری نمیشه کرد

ببین چن ساله فلسطین اشغال شده، باید اونجا آزاد بشه با این نوشتن ها هیچی عوض نمیشه
پاسخ:
چرا میشه
امید ازشون گرفته میشه
لبنان تو جنگ 22 روزه بیچارشون کرد

توافق نامه ای که غزه همین چند وقت پیش امضا کرد کمرشونو شکست

ایران و لبنان و فلسطین اشغال شده و عراق جنگ زده و سوریه در حال تهاجم
نصرت بیشتر از این برای مسلمونا؟؟؟

با همین عده قلیل و امکانات کم جلوی یه دنیا واستادیم
لبنان بیچاره کرده اسرائیل رو...
این کار حداقل باعث دلگرمیه رزمندهایی که میبیننش که میشه...
اگه این کار رو نکنیم چی؟؟؟
فک میکنن ما پشت هم نیستیم
حتی همین نوشتن های کوچیک...
اگه عکس و نوشته فایده نداره چرا عاشورا رو که سرچ می کنی میبینی دشمن کلی عکس قمه زنی ریخته
چرا عزاداری های خوبمونو نمی ذارن؟؟؟
پس عکس هم تاثیر داره
خو نع من راهپیمایی نمیرم

چی بگم
پاسخ:
هیچی
دوس داشتی برو دوس نداشتی نرو

این حداقل کاری هست که منه بچه شیعه می تونم بکنم
با این کارم بچه های لبنان می بینن پشت شون چقد گرمه
میشه یه جور کمک به سپاه اسلام
میشه یه جور دینمون رو به امام ح س ی ن ادا کردن
ما که کربلا نبودیم ...
همین مینویسم عاشق مبارزه ام
منم که شانس ندارم :))
فردا میان میبرن منو میگن بیا مبارزه کن :))
پاسخ:
چه حرفیه آخه
تو مگه نمی ری راهپیمایی این همه شعار میدی
اینم مثه راهپیمایی هست از نوع مجازیش
یه مانوره
مثه محرما که میریم هیئت
مثه اربعین که پیاده میریم کربلا
مانور رو برا نشون دادن قدرت جلو دشمن میذارن
نوموخام بفرستم واسه اونا
فردا مدرک میره دستشون :))
پاسخ:
مدرک چی؟؟؟
وا
خدایا توبه
خخخخخخ
هرطور راحتی
دیدم باوووو دیدم :))

یـه کاریش میکنم میذارم رو فیسم 3:)
پاسخ:
هوم؟؟؟
بفرست برا خودشون
چـرا دیدم
خو این عکسها رو واسه اونا فرستادن دیه

من که نیتونم عکس خودم بفرستم، نامحرمن اینا :))
پاسخ:
خب عکسا رو نگاه می کردی لااقل
لازم نیست حتما از خودت عکس بگیری که
طرح هایی که مردم فرستادن هست
خیلی از خانم هام فرستادن اونا رو ببین دستت میاد چطوری بفرستی
تصاویر و طرح‌های خود را به info@khamenei.ir بفرستید

خو باشه منم میذارم بچه میترسونی؟ 8|

باید ارسال کنیم به این وب سایته؟
پاسخ:
وب سایت حضرت آقاست
نه
اونجا آدرس ایمیل گذاشته به ایمیلشون می فرستی
مگه صفحه رو ندیدی؟

من ادعایی در عکاسی ندارم که
خو پس عکس واسه مام نشون بده :) عکس خودت باشه لدفا :))
پاسخ:
باوووووووش

شمام عکس بگیرید بذارید


:))
به مام نشونش بدید
آخ  که چه حرصی می خوره این سگ نحس نجس
توام شرکت کردی اینجام؟
پاسخ:
می کنم ان شاء الله

خدا کمک کنه امشب
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۰ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ایشالا
ایشالا توهم بری
*************
پاسخ:
آمین
آمین
آمین
...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۸ انسان نیازمند
پس مداحیای دلبرتو گوش کن
بی تابتر میشی، حالت سبکتر میشه
پاسخ:
ان شاءالله زودتر بری کربلا
بعد می فهمی من چی می کشم...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۵ انسان نیازمند
برو عزیزم
پاسخ:
نمی رم...

:(((((((((
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۲ انسان نیازمند
خو گفتم نریم
اون موقع میخاستی الان که دیگه نمیریم
پاسخ:
نه نمی خوام

باید تنها برم شاید
الان قاطی ام...

می ترسم نرم حالم بدتر شه
می ترسم برم با تو بد خلقی کنم
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۷ انسان نیازمند
نریم
پاسخ:
نه...

میخواستم بریم امام زاده پیش دوستای شهیدم...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۴ انسان نیازمند
بریم
پاسخ:
نه ولش کن
نریم
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۷ انسان نیازمند
لبیک
من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم
پاسخ:
میای بریم بیرون؟؟؟

حالم بده...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۲ ** معتکف**
+

ان شاالله بزودی نابودی شان
پاسخ:
ان شاء الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی