خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

>__<

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ق.ظ
پاک باخته ای که همین الان فهمیده شنبه دو تا امتحان پایان ترم داره با دو تا استاد... اونم اختصاصی! خدایا قوت و توانی عطا فرما
۹۳/۱۰/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۷)

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۰ آسمان تب دار
سلام...
ماشاالله چ خوشگل مینویسید شما...
بدجور التماس دعا بانو...
همینجوری دلم تنگه براتون...
خیلی موفق باشید...
راستی طاعات و عباداتتونم قبول...
پاسخ:
سلام
نگید این حرفا رو نفس ما خودشیفته هست به خودش میگیره
یهو باورش میشه 
والا
محتاجم بانو جان
ان شاء الله حاجت روا بخیر شید
ان شاء الله سرم خلوت شه می رسم خدمتتون
دل به دل لوله کشی
دیشب منتظر بودم تو اینستا عکس بذارید
از شما هم قبول حق باشه الهی
یاعلی مدد
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۸ سارا سادات
صب بخیر پ ب عزیزم:)))

خسده نباشی واخعن!:))
پاسخ:
سلام سارایی جونم

خخخخخخخخخخخ

چه کنیم پاک باخته ایم دیگه:)
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۳ تاج بی بی
عشق اونه که هر جا معشوقش باشه سر و کلش پیدا بشه :|
پاسخ:
بهله بهله
ولی من که نفهمیدم چی شد..
۱۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۹ تاج بی بی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
از *** ******* بخوا که از *** *** * **** ******* بخواد بهت تقلب برسونن
****** ** ****** خخخخخخ
پاسخ:
خووووووووووووو آخه اونا سر جلسه امتحان من کار می کنن
هوم؟؟؟
خخخخخخخخخخخخ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
ان شاء الله ک خوب میشی
میخوای از ***** **** کمک بگیر بشینه برات تقلب بنویسه :دی (خدایا چشم پوشی لدفن) :دی
پاسخ:
سلام حسنایی جون

ان شاءالله
دعا کنید...

مشکل اینه من اهل تقلب نیستم اون بنده خدا الکی تو زحمت میفته
خخخخخخخ
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۷ میهمان ...
خدایا نصرت به پاک باخته برسون ...
پاسخ:
آمین
ان شالله خوب میشه امتحانتون
پاسخ:
ان شاء الله
دعا کنید خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی