خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

:))

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ق.ظ

 سوتی یعنی:

 +بله

 _سلام

 +سلام احوال شما خوبید؟

 -تشکر!! می خواستم پوتینای کوه نوردی تو پس بدم!

 +قابل تون رو نداشت...

 _ممنون! اصلا استفاده نکردم ازشون...

 +جدی میگم! قابلتونو نداره...

 من به گردن شما خیلی حق دارم...

 _شما لطف دارین

 ...


 هیچی دیگه مطلب رو گرفتین؟؟؟

 اومدم به مربیم بگم شما گردن ما خیلی حق داری

 گفتم من گردن شما خیلی حق دارم... :((

۹۳/۱۰/۲۳
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۲۳ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۷ تاج بی بی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اگه نمی گفتی من نمی دونستم کجا سوتی دادی خخخخخ

**** ** **** ***** *** ***** دیگه هوووووم

**** ******* اومدن نههههههه 

پاسخ:
خسته نباشی
پس حتما استادمم نگرفته مطلبو...

نه باووووووووووووو

نشنوم دیگه...
:))))
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۲ انسان نیازمند
راستی نگفتی چرا زنگولیدی؟
جواب پیاممو هم ندادی
باشد که رستگار شویم
پاسخ:
دیگه اون موقع سوخته بود
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۲ انسان نیازمند
من رفتم نماز
دعا بفرما
حاجتروا بشی گلم
پاسخ:
خب منم رفتم والا
آمین
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۸ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باشد که خیر شما هم زودتر فراهم شود
***
پاسخ:
ان شاءالله
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۱ انسان نیازمند
بگو که اصن نیان دیگه

پاسخ:
ا.ووووووووووووووووف
بابا من که گفتم
مامانم میگه حرف بزن..
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۸ انسان نیازمند
نه
نخا
بگو ارشد دارم
خخخخ
پاسخ:
به کی بگم دقیقا؟؟
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۲ انسان نیازمند
ینی میچپم تو تو خودم
وایییییییی
نازتو
ایشششششش
پاسخ:
نمیخوام آقا
ناز نیست که
مگه زوره...
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۵ انسان نیازمند
همون لاک پشت من
واقعا، خیره ایشالا
پاسخ:
لاک پشت؟؟

اییییییییییییش
نمی خوام
نمی خوام
نمی خوام
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۰ انسان نیازمند
آخیییییییی
مایش ی تلفن
پاسخ:
دست و دلم فقط به تنهایی میره

راستی زنگ زدن گفتن 3 بهمن میان
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۵ انسان نیازمند
باچه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:*
پاسخ:
دلم برا سرهنگ تنگ شد
یادش بخیر
باچه
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۰ انسان نیازمند
خخخخخخخ
پاسخ:
نخند بشه
نخند
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۸ ** معتکف**
خییییلی ممنون:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی