خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دو راهی

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ق.ظ
عقل می گوید باید اینجا حذف شود!
 وقت هجرت رسیده...
 دل اما ساز دیگری می نوازد!
 مانده ام بین جنگ نفس لوامه و اماره...


 +چند روز دیگر تصمیم می گیرم...
 +یا دل راضی میشه به هجرت یا عقل به سکونت!
۹۳/۱۱/۰۱
پاک باخته

نظرات  (۳۶)

حاشا که بسیجی میدان را خالی کند!
پاسخ:
بله...
تشکر :))
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۱ مهندس بهشت
همیشه از این جدالا هست درست میشه
پاسخ:
ان شاء الله...
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۱ گلبرگ دانلود
لبیک یا رسول الله ...
منتظر حضور گرمتون هستیم ...
پاسخ:
لبیک

اومدم :)
سلام
منم:(
چه تصمیم سختیه!هیچ کدوم کنارنمیادبااون یکی:(

یاعلی
پاسخ:
سلام

میان ان شاء الله

علی یارت
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۳ گمـــــــشده :)
دوست دارم بمونی...
++هدرت قشنگه...
پاسخ:
ممنون :-*

+خدا طراح شو خیر بده
اجر شما و طراحش با رحمت للعالمین

 زیباست
پاسخ:
ممنون

ما مصرف کننده ایم و پول خرد

ان شاءالله
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۰ سارا سادات
هیدر نو مبارک...
خوشکله!:))
پاسخ:
مبارکه صاحبش باشه

ممنونم سیده خانوم

خدا به طراحش خیر عطا کنه
:))
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۸ انسان نیازمند
الان هدرت اومد چقده نازززززززززززه
پاسخ:
خدا به طراحش خیر بده
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۶ انسان نیازمند
:)))))))
پاسخ:
هوم؟؟
خو این خوبه الان :)
یـه عکسم زمینه اش کن دیه اینجوری حالی خوب نی :/

من برم امشب خونه خواهرم اینا دعوتیم :)

مواظب خودت باش منم سر نمازهات دعا کن :)
خدافسی :) :D
پاسخ:
:))

توام همین طور

منم محتاجم

در پناه خدا
یاعلی
الان هیچ تصویری موجود نی :(
پاسخ:
می دونم
این که هیچی نداره :/

صورتیش کن :))
پاسخ:
؟؟؟
عع چرا عوضش کردی اون خوشگل بود که :(
پاسخ:
دوستش نداشتم
عع قالبت عوض شده :)) خوشگل شد این
پاسخ:
هنو مونده
روشن نیستی مگه؟ :O
پاسخ:
نه
ها میرسه :)) خودت خبر نداری :))
پاسخ:
روشنم کن ببینم؟؟
تو منو اذیت میکنی واسه همین نمیرسی بخدا
حالا هی من بگم تو باور نکن :((
پاسخ:
من؟؟
اذیت؟؟
من آزارم به تو می رسه آخه؟؟
خیلی فلسفی و گُـنده بود :))
پاسخ:
ما اینیم دیه

من به خودشناسی رسیدم
نمی دونم کجا می لنگه که به خدا نمی رسم
:((
هر چی عقلت میگه
اما دل رو هم باید در نظر بگیری....
پاسخ:
...

امان از دل
احساس میکنم حوصله نداری :|
پاسخ:
اونو که یه عمره ندارم
:))

فلسفی بود نه؟؟
حوصله نداری؟ :|
پاسخ:
چطور؟
ها :)) فکر کردم فُش دادی :))

نع من کاراگاه گجتم :))
پاسخ:
اونم بد نیست
هولمز چیسته دیه؟ فشه؟ :))
پاسخ:
شرلوک هولمز دیه
ها باشه 8| شناسایش میکنم 8|
پاسخ:
اوهوم
مهتاب هولمز
ای تنبل :))
حالا خـدا رو شکر 8| معرفی به استاد هم نمره ات رو میده

میگویم یـو سید ایمان میری میشناسی؟ O.o
پاسخ:
نه 
من؟؟
سید؟؟
نه
راستی امتحاناتت تموم نشد؟
پاسخ:
امروز تموم شد
ولی یه معرفی به استادم مونده
نوشتن تو قسمت بدهکاری ها :))
پاسخ:
ممنون
ادرس گذاشتن دیه :))
پاسخ:
حالا با ما بعدا حساب کن
5 تومن میشه :))
پاسخ:
چی؟؟
امروز آپ کردم بدو برو بخون 8| :))
پاسخ:
آدرستو بذار 
الان نمی تونم وارد پنل بلاگفام بشم
سکوت نکن میزنمتاااااااااااااا -_-

علیک سلام :))

وبلاگم سر زدی؟
پاسخ:
نبودم چند وقته

فقط می خوندم
نظر نمیذاشتم
با گوشی بودم
این نقطه چین ها یعنی چی؟ :|
پاسخ:
یعنی سکوت
سلام
میزنم از وسط نصف شی ها عقلت بیخود میکنه میگه :| بشین سر جات [مهتاب بی اعصاب :| ]
پاسخ:
...

موچکرم
سلاااام
نمیدونم الان نقش کدومو دارم لوامه یا اماره ولی امیدوارم صلح و سازش بشه بین دوتاییشون برای موندن (آیکون چشمک و اینا) :دی
پاسخ:
سلام
...

دقیقا اماره میشی
والا
:))
:-***
یههههنی چیییییییییییی؟؟؟
چرا بری ؟
خووو یه مدت برو استراحت باز برگرد
عادما احتیاج دارن بهضی وقتا سکوت کنن
پاسخ:
...
یهو فهمیدم کنار دوستامم
گاهی برای خندوندن دوستام می نویسم
قرار بود فقط برای خدا بنویسم
بهترین کار دوری است برای مدتی

وگرنه ترک و حذف نمیشود راه
پاسخ:
...

شاید شاید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی