خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

انقدر خوب بود که انگار خواب بود

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ق.ظ

 با چشم می شنید؛ صدایم سکوت بود


                                       با چشم حرف می زد؛ حاضر جواب بود



 +شاعر: محمد مهدی سیّار

۹۳/۱۱/۰۵
پاک باخته

نظرات  (۷)

خراب تک بیتم اصن :)
پاسخ:
من امشب از دوبیتی، از غزل، از گریه سرشارم
:)
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۲ کمی بودن ...
امام علی (ع):هرکسی زیادشوخی کند،احمق شمرده می شود.

غررالحکم،ص222

ممنون ازشعر
پاسخ:
خدا به شاعرش خیر بده...

ممنون بابت احادیثی که هدیه می کنید :))
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۰ مسافر88 آرام
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم: احب الاعمال الی الله الصلاة لوقتها ثم بر الوالدین ثم الجهاد فی سبیل الله
بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا. نهج الفصاحه ص 167 ، ح 70

سلام

حاضر جواب است...

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین


پاسخ:
سلام

حاجت روا ان شاء الله

شما هم ما رو دعا کنید

ممنون از حدیث
من این تک بیت ها رو میمیرم...
پاسخ:
:))
حالا  ناراحت  نشید  خدانگهدار 
پاسخ:
علتی برای ناراحتی وجود نداره

در پناه خدا
بعضی ها 
پاسخ:
سلامت باشن
همه زدن تو کار شعر  @_@
پاسخ:
من خیلی وقت ها تک بیت های غزل هایی رو که دوست دارم می ذارم...

همه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی