خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دخیل چادرتان شدم کریمه ی قم

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ق.ظ
نتکانید چادرتان را بی بی جان...
 تا ذره خاکی چو من از پنجره فولادتان جدا نشود!


 +من چشم به کرمتان دوختم
۹۳/۱۱/۱۱
پاک باخته

نظرات  (۶)

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے
محبت حضرت معصومه سلام الله علیها خیلی خاصه.
عمیقاً دوستشون دارم.

زیبا بود.
پاسخ:
التماس دعا

هذه من فضل ربّی
احسنت
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
سلام
خیلی وقته قم نرفتم...! :(
زیبابود
پاسخ:
سلام

قسمتت بزودی...

هذه من فضل ربّی
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۸ کمی بودن ...
3شنبه میرم قم کلی خوشحالم...

آیاکسی که حادثه ای بدبرای اواتفاق می افتد نمیداند

که کسی جزمن نمی تواند آن مشکل رابرطرف کند مگربااجازه من؟!

حدیث قدسی
پاسخ:
خوش به سعادتت

ممنون زیبا بود
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۶ سارا سادات
خیلی دلم حرم حضرت معصومه میخواد:(
پاسخ:
قسمتمون شه زودتر ان شاء الله
قم رفته بودی پاکی؟!
پاسخ:
همون قم که تابستون رفتم آخرای شهریور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی