خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ضروری:(

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ق.ظ
مهمی پیش اومده 
 خیلی دعا کنید لطفا
 راهی مسلخی هستم به نام دانشگاه
 :(

۹۳/۱۱/۱۲
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۷ منتظر المهدی

باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
(عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر  (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
 میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید  اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
را ارسال نمایید 
باتشکر .
آجرک الله یامهدی
پاسخ:
سلام

یاعلی
واقعا مسلخ است...
عاقبت بخیر شوید و شویم
ان شاالله...
پاسخ:
ممنون 
به دعای شما
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
خدا به خیر بگذرونه
پاسخ:
ممنون
آمین
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۴ گمـــــــشده :)
سلام..خیره ای شالا....بد به دلت راه نده..
پاسخ:
سلام

ان شاءالله
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۸ چراغعلی نورانی
داداش
یه کتاب دعا بردار واسه خودت دعا کن، تو این مملکت کسی نه وقتشو داره و نه حوصلشو که واسه دیگران دعا کنه !!
پاسخ:
برادر من داداش نیستم

من تو همین وب دوستایی دارم که هم من برای اونا دعا می کنم؛ 
هم اونا برای من دعا می کنن.

مگه نشنیدین که می گن با زبانی دعا کنید که باهاش گناه نکردید؟
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۴ نیوشا خانوم
نه چطور؟
پاسخ:
همین طوری خواستم بدونم
chi shod?
پاسخ:
هنوز هیچی

یعنی دل شوره دارم عجیب

دعا کن برام :(
دعا دعا دعا :)
پاسخ:
ممنون
:)
سلام

خیره ان شاء الله
همیشه اینجور موقع قبل از هر کاری آیت الکرسی بخون بعد برو جلو!
پاسخ:
سلام

به دعای شما

کاش یادم بود...
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۹ نیوشا خانوم
سلام
اول از همه مرسی که سر زدی :)
یادم نبود از بلاگفا کوچ کردی هی بخش وبلاگ دوستان رو نگاه میکردم میدیدم نیستی حذفت کرده بودم ببخشید...
دوم موفق باشی اون منحنی منهای ایکس دو رو هم بردار از روی صورتت غم و غصه خوب نیست
پاسخ:
سلام
وظیفه بود

عب نداره پیش میاد

اینم لبخن:))
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۱ مهندس بهشت
وا چرا مسلخ ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چون بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق

سانسور شد
ان شاءالله برطرف میشه
14 صلوات بفرستی حله :)
میفرستم برات
پاسخ:
ان شاءالله

چشم

ممنون ساره ای جونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی