خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

تقدیم به دوستانی که ارشد دارن

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ق.ظ
سلام رفقا
 میشه برای دوستانی که امتحان ارشد دارن دعا کنید؟

 برای موفقیتشون صلوات بفرستید :)
۹۳/۱۱/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۹ انسان نیازمند
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
پاسخ:
:))
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اِه پَ شوما امرو کنکور داری. 
خداقوت 
با آرزوی موفقیت 
پاسخ:
ممنونم

بله بله
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۹ گمـــــــشده :)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم اجمعین

:))
پاسخ:
:))
سلام
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

موفق باشن هوارتا
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
این هم برای بعذیا
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم
:)

موفق باشبد
پاسخ:
ممنون
:))
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دیگه الان هر گلی کاشتن دیگه کاشتن دیگه!
باید قبلش میفرستیم ولی باشه ان شالله که هرچی به خیروصلتحشونه پیش بیاد

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم
پاسخ:
بابا تا جمعه ملت کنکور دارن
من خودم فردا کنکور دارم
چهارشنبه فقط یک گروه بود
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۷ سارا سادات
ایشالله قبولی ما هم دعا میفرماییم:))
پاسخ:
ممنون سارایی بانو

ولی خیلی کم خوندم خوووووو....

حالا هرچی خدا بخواد :)
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
ان شاالله که همه موفق بشن :)
پاسخ:
آمین

من بیشتر از خودم نگران دوستان هستم
من که زحمت آن چنانی نکشیدم
حتما
اللهم صلی علی محمد وآل محمد
با آرزوی موفقیت:)
پاسخ:
ممنون
:**
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۸ سارا سادات
سلام امتحانت کیِ پاک باخته جون؟!
پاسخ:
سلام
امتحان من فردا ساعت 8 صبح
ولی یسرا و معتکف امروز امتحان داشتن
یو هم ارشد داری؟
پاسخ:
بلی
ولب چیزی نخوندم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم اجمعین

دوستان بدعایید مارا :-)
پاسخ:
چشم چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی