خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

و بالوالدین احسانا

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ق.ظ
به اویس فکر می کنم!
 به بزرگی دلش!
 به اینکه برای اطاعت خدا روی دلش پا گذاشت!
 به اینکه رایحه بهشت شد برای نبی!
۹۳/۱۱/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

سلام.ممنونم.متوجه شدم


پاسخ:
سلام
خواهش

آدرس وبتونو بذارید استفاده کنیم از محضرتون

ماجرای اویس رومیدونم ولی خط آخر رو متوجه نشدم !!!

" به اینکه رایحه بهشت شد برای نبی!"مفهوم نیست برام.چرا رایحه بهشت برای نبی شد؟؟!!

ممنون میشم توضیح بدید

پاسخ:
پیامبر فرمودن از سمت یمن رایحه بهشت را استشمام می کنم.

نیاز به توضیح بیشتر هست؟

سلام

در رابطه با ختم و طرح 120روز انس باقرآن الان هم میتونید ثبت نام کنید.

بانیان طرح راهنمایی تون می کنند.

موفق باشید

پاسخ:
سلام
ممنون اطلاع دادین
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۵ پلڪــــ شیشـہ اے
+ یاد این افتادم : 
حاج آقا پناهیان : بعدن که می خوان مجازات مون کنند می بینیم خیلی کارای خوبی که به خاطر دلمون انجام می دادیم و فکر می کردیم خوبن همونا موجب سوختن مون می شن. مثالش واسه خودم این بود -> اون وقتی که کلی دلم پر پر می زد برم گلستان شهدا بدون اجازه بابا ... :(
پاسخ:
ممنون
:))
نخیر نوموخام :(

قهرممممممممم قهر :| :((
پاسخ:
خب بفرما میشه ثبت نام کرد
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
+

:)
اویس...

پاسخ:
هذه من فضل ربّی

:))


خیلی دوریم ازش خیلی:((
پاسخ:
متاسفانه خیلی
از این احترام اویس شد

مسیر و خوب بلد بود
پاسخ:
کاش راه بلد شیم
+++
پاسخ:
:))
من قهرم :(( چرا ثبت نام نکردی واسه من ؟
پاسخ:
دیر گفتی عزیزم

می تونی از امروز شروع کنی یه ختم قرآن رو
لازم نیست حتما با اونا پیش بری

اگرم می خوای مال خودمو بدم بهت؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی