خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کفرم هم از ایمان به توست

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹ ق.ظ
به خدایی ات قسم؛
 اگر روز محشر بپرسی:
 چرا؟

 در بین تمام بندگانت؛
 جار خواهم زد؛
 تنهایم گذاشتی!



 +خدایا آبروتو می برم پیش بنده هات اگه دستامو نگیری!
 +آخدااا من تو را بینهایت عاشقم
 +لک الحمد که در کفر هم غرق باشم؛ نمی توانم فراموشت کنم!
۹۳/۱۲/۰۴
پاک باخته

نظرات  (۸)

Http://parsico.net/pages/imamreza/

بعد از بازشدن تصویر با انگشت به چندجا از آسمانش ضربه بزنید جالبه.
پاسخ:
ممنون عالی بود
عیدتون مبارک
باسلام

ظاهرش این است که ارباب خواهر دار شد
باطنش این است که آقا برادر دار شد

ظاهر و باطن همین یک جمله ی طوفانی است
فاطمه از حیدر کرّار حیدر دار شد

چشم های آمنه از اشک لبریز است چون
بعد عمری فاطمه امروز مادر دار شد

آیه های سوره کوثر پسر معنا شدند
العجب زهرا سر این آیه دختر دار شد

یک نفر امشب برادر شد یکی بابا ولی
حضرت کوثر بدین ترتیب کوثر دار شد

غصه را بردار با یا زینبی از دل اگر
میثم تمار با یا زینبی بر دار شد

هر کسی یک جور شاگردش شده
عمری رباب؛
در وفا چون محو زینب گشت اصغر دار شد

تحت فرمان علی، عباس شد ساقی ولی
تحت فرمان تو عباسِ علی،سردار شد

شیر های کربلا رفتند و دراوج بلا
جان به قربان کسی که ماند و سنگر دار
ولادت بی بی دوعالم حضرت زینب (س) برامام زمان (عج) وتمام شیعیانش مبارک باد .
پاسخ:
سلام

ممنون
بر شما هم مبارک
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۴ احسن الحدیث
خدا که دست ما رو گرفته
ما خودمون با لجبازی دستمونو از دستش میکشیم!!

ان شالله ما عاقل بشیم
دور از جون شما آدم بشیم
پاسخ:
ان شاء الله
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۲ گمـــــــشده :)
دُز عاشقی داری می زنه بالا...
التماس دعا...
پاسخ:
من؟
هوم؟؟

دعا نمودیم امروز بسیار بسیار
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۶ انسان نیازمند
بسیار سپاسگذارم
ینی کلا شرمندم کردی
هدیمو ببینی دیر کردشو میفهمی
خدا پشت و پناهت


پاسخ:
خواهش

یعنی زیر یه میلیون باشه عمرا با این تاخیر قبول کنم
تازه کادوی ولنتاین و عید نوروز و عیدی امشبمو در نظر نگرفتم

یه همچین کم توقعی هستم بعله
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۳ بنفسی أنت یا حسن المجتبی(ع) ...
لک الحمــــد....
پاسخ:
شکر
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۴ کمی بودن ...
ای جانم چقدباحال ابرازعشق می کنی:))


حضرت علی علیه السلام:

هرکه بداند خداعوض می دهد

سخاوتمندانه می بخشد.
پاسخ:
معشوقمون باحاله آخه :))


ممنون بابت احادیث
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۶ عطار کوچولو
خیلی قشنگ بود ولی آخه چرا ؟!

خب خدا چی کار کنه دیگه...
پاسخ:
هذه من فضل ربّی

لوس میکنم خودمو دیگه:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی