خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آیکن

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ

 یک عدد پاک باخته،

 در حال پختن غذا،

 به کمک کتاب آشپزی و اینتر نت...

 و

 مداحی با صدای بالا...

 یعنی آشپزخونه هیئت شده اینجا انگار...

 


 +یاد محرم بخیر

۹۳/۱۲/۰۵
پاک باخته

نظرات  (۱۶)

راس میگیا وقتی دهنت بشه مث زهرمار بعد خوردن حسنا اونوخ جملۀ مذکور گفته میشه به همراه خودم کردم ک رحمت بر خودم باد :دی
پاسخ:
نه نه
من گول نوموخورم
:))
سلاااااااام پاکی شف :دی
میگما اینهمه خودت غذا درس میکنی بهد فکرای بد در مورد من مینمویی عایا عاخه من چ ظلم و ستمی نموییدم ب شوما هوووووووووم ^_^
پاسخ:
سلام حسنا جونی ام

:)))


ای بابا حسنا کوجا و غذا کجا؟؟؟
هوم؟؟؟
عهههه راس میگی؟
 به من که عمه اتم دستورشو بده:))
پاسخ:
چشم چشم

هر وقت خواستی بگو فوت های کوزه گری مو واست بفرستم...
و  پاکی آشپز میشود:)
خوشمزه شد؟مسمومیت نداشتی؟:)))
پاسخ:
سلام 
عالی
گفتن دستور پخت غذامو به خاله هام بدم بلکه ازم یاد بگیرن
:))
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۳ سارا سادات
خداقوت کدبانو...

منم یه زمانی ازین کارا زیاد میکردم!
و بهش میگفتم حضور یک شخصیت علمی در قلب خانه :دی
واسه هر کاری سرچ!:)
پاسخ:
ممنونم سارایی بانو...

:))

وووووووووووووووییییییییی  چه تشبیه عالمانه ای :)

:*
بله بله تاریخ درسته
ببخشید حواسم نبود
پاسخ:
خواهش میکنم
:)
فارغ التحصیل شدی پاکی؟!
پاسخ:
این ترم حتما
نه نگفتی
منم گفتم که نداره :|
پاسخ:
قلفونت برم من
:))
مداحی که محرم و غیر محرم نداره
من هر وقت دلم در مرز ترکیدن باشه بهش پناه می برم
پاسخ:
مگه من گفتم داره؟؟؟
هوم؟؟؟

دلم برای آشپزخونه هیئت تو محرم تنگ شده...
همینطوریش خوبه دیگه...غذا با برکت میشه...
پاسخ:
:)

واقعا

اسم ارباب یه برکت دیگه به زندگ می ده
حالا چی می پختی قیمه؟؟
با مداحی فقط باس قیمه پخت والا غیر حالا با ارفاغ عدس پلو هم قبوله
پاسخ:
نه قرمه سبزی و سوپ مخصوص برای مریض

تو هیئتای شما فقط قیمه میدن؟
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۷ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خداقوت ******

وبااین همه کار منم عصبانیش کردم، خیلی بهم ریخته بودم، یکمم ناراحتی لزت، کلا انفجارم به تو خورد ببخش
حالا خوب شدن؟

پاسخ:
:))

عالی

خودمم فکر نمی کردم 
واقعا از برکت مداحی ها بوده و اسم کربلا
این که چیز عجیبی نیست!
اصلا مگر کار در آشپزخانه بدون مداحی داریم؟
پاسخ:
دقیقا...

خدا رو شکر فقط من نیستم که زندگیم با مداحی می چرخه...

:))

همینو بگید والا


+
یادمه جهادی که بودیم؛
تو گروهمون 3 تا طلبه هم داشتیم...
ما غذاهای جورواجور می پختیم؛ اونم به مقدار زیاد با انواع ادویجات برای طعم گرفتنشون
اما باز هم بچه ها گرسنه می موندن یا یه چیزی تو طعم غذا کم بود...
اما هر وقت به این طلبه ها می افتاد نوبت غذا ساده ترین غذاها (کوکو و اینا) میپختن
ولی انقد خوشمزه بود که باورمون نمی شد اینا سیب زمینی ان و همیشه هم اضافه میومد...
یه بار نشستم کنارشون گفتم:
 چکار می کنید که غذاهاتون اینجوری میشه؟؟
گفت:
هر بار آشپزی می کنم؛ سوره کوثر رو زمزمه می کنیم...
گییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییج
گییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییج
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش
پاسخ:
چرا گیج؟
سلام

به به غذای هیاتی خوردن داره...
فقط بخاطر استفاده از نت، مرگ بر آمریکا هم بگو دیگه نور علی نور میشه :)
پاسخ:
سلام

چشم چشم

:)))
مرگ بر آمریکا
بابا کدبانووووووووووووووو

حالا خوب شد؟ من یه بار باید دستپخت تو رو بخورم! یا خودتو یا دستپختتو
یکیشو انتخاب کن

+عههههههههههههههههه هنوز تو نگفتی دختر؟! خخخخ
پاسخ:
دو نوعم پختم

نمی دونم

بیا بخور عزیزم
دعوتی به شهرمون


+
خیلی وقته لو رفته دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی