خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

موضوع امتحان : صبر...

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۴۵ ب.ظ

 دقیقا هر چی فکر می کنم؛

 میبینم؛

 جز 

     صبر

           کاری نمیشه کرد...




 + :((

 +:))

 +اینجا تماما هوا؛ هوای عاشقی است...

 +خدا یک عمر خواست بهم صبر کردن یاد بده؛

 هنوز که هنوزه نفهمیدم چطور...

 +خوش بحال دوست لجبازم،

 همیشه دلش روشنه و صبوره...

۹۳/۱۲/۰۶
پاک باخته

نظرات  (۸)

من که نمیدونم کی به کیه و اینایی که میگی کین!
اما من و سودا از هم جدا بشو نیستیم.
هر جا باشیم قلبامون پیش همه. حتی اگر جسممون پیش یکی دیگه باشه
خخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخ

اون دو تا که گفتم دو تا رقیب عشقی ان
خخخخخخخخ
ت درست بشو نیستی
باید با هم بریم مشهد ببندمت به پنجره فولاد بلکه آقا درستت کرد
آخرش نفهمیدم تو با امپراطور همزاد پنداری میکنی یا اون زنش
پاسخ:
چه کار کنم
من کارم از پنجره فولاد گذشته
ولی حاضرم برای اینکه دل تو رو نشکنم؛
یه چهله به خرج تو با شام و ناهار و نوشابه زمزم اضافی، کنار پنجره فولاد دخیل شم...
حالا ندیمه هامو نمیارم تا خرجت زیاد نشه...


من خود امپراطورم
"هی یون وو" سودا  هست
"بو گی یونگ" تو هستی
ای جو گیر!
خب هیشکی از من توقعی نداشتو خودشون گفته بودن
من با آقا قرار گذاشتم در رو موقعی که با همسفرم  اومدم بخرم.

اما خب تو خیلی ها اومدن سرت زدن. باید میخریدی اصلا. اصلا تو با هواپیما بودی و باید خیلی میخریدی. خییلیییییییییی
اشتباه کردی به حرف من گوش دادی
پاسخ:
دقیقا
حداقل باید 800 تومن با خودم میبردم

کلی آب شدم 
تسبیحای سری دومم خیلی ساده بودن

من جوگیرم؟؟؟
حقیقت رو گفتم

ندیمه هاااااااااااااا                        ندیمه هاااااااااااااااااااا

تنبیهش کنید
:))
تو هیچی نخریدی!!!!!
توی چشای من نگاه کن O_o
کی 400 هزار خرید کرد؟ هوووووووووووووم؟
پاسخ:
همش دو تا در نجف خریدم
دو تا کفن
چند تا مهر 
چند تا تسبیح...


تازه رسدم گرگان ؛
سفارش دادم بازم مهر و تسبیح برام بیارن...

این مورد دیگه شاهد کم خرید کردنمه...


تو چشای من زل نزن
نگاه مستقیم به امپراطور ممنوعه

راضی نیستم به خاطر دوستی با من ؛
ندیمه هام تنبیهت کنن
^_________^
خب مگه بد بود؟
اولا خودشون گفته بودن کم پول بیارید. حدود 100تومن
ثانیا آخه چی میخریدم آخه! تو با هواپیما بودی و ما پیاده. اگر بدونی بنده خداها اونایی که چند تا مهر خریده بودن چی کشیدن
ایشالا سال 94 که خواستی بری کربلا سوغاتیا رو بده آقاتون بیاره. دیگه دردسر نمیکشی
پاسخ:
بله دیگه هیچی نتونستم بخرم

آره دیگه اوشون میارن کوله رو من راحتم
برا کل شهرمون مهر و تسبیح می خرم
:))
حالا کربلا چه کردم؟ تو وبم نوشته بودی
پاسخ:
سوغاتی نخریدی
به منم گفتی کم پول بیارم
:))
ایییییییییییییییییییییییییش
پاسخ:
:))))

بهله اینجوریاس

نخودچی کیشمیش
+
پاسخ:
هذه من فضل ربّی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی