خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آیکن

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۴۱ ب.ظ

 پاک باخته ای که؛

 در حال فرار به مریخ هست...

 و

 اشک ریزان؛

 ذکر چه خاکی بر سرم بریزم حالا گرفته...

 

واقعا این چه سوتی بود من دادم...

 واااااااااااای....


 +الان میرم مودمو بسوزنم...

 +:((((

۹۳/۱۲/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۹)

lمیسی  بابت رمز ***** جون :دی (یعنی اون جون آخرش منو کشته)
@سارا سادات
سید جان تلگرام اون یکی یوزره ک نمیشه توش ب مسنجر دسترسی داش (اصن سیستم داغوووووونه داغوون) :دی

پاسخ:
خواهش می شود...
ای جان
چه دختر با هوشی...

تو ام جونی عزیزم :*
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۰ احسن الحدیث
برو ما هم میایم مریخ 
خیالی نی

حالا سرتو بکوب ب دیوار ولی چیکار مودم بدبخت داری
پاسخ:
ممنون
به این میگن مخاطب خوب

تقصیر مودمه من هی میان نت خووووووو
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۲ گمـــــــشده :)
منم همون سآلای ساره رو دارم..
:)))
پاسخ:
منم همه ی همون جوابا رو میدم
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۱ سارا سادات
تو میشه یه روز بشینی سرجات سوتی در نکنی از خودت!؟

هوم!؟

+هدرت قشنگه!

@حسنا: رمز رو که رسوندم بهت@_@
پاکی بجان خودم گفتم بهش :(((((((
پاسخ:
ای سید جااااااااااان
من چکار کنم؟؟؟


سعی می کنم حالا


+ دست طراحش طلاااااااااااا


@حسنا
ای دختر بد


میدونم سید جونی
1. اوووووووم پاکی با چی گول میخوری بگیم بت تا سوتی یه رو لو بدی هوووووم؟ تنها قولی ک میتونیم بت بدیم اینه ک ب خانواده نگیم خوبه دیگ نههههههههههه؟
2. رمز لدفن
3. اسم لدفن
4. رفتی پیش شهدا یکی از همون دعاهای از ته دلی ک برا رفتن کربلا کردی برا همه مام بکن لدفن
5. هدرم دلنشینه ولی این جزو شیره مالیدنا نیستا بافر کن
پاسخ:
1. نمیشه در ملاء عام بگم
خخخخخ
2.عزیزم کجا برات بفرستم؟؟؟
به ایمیلت می فرستم الان
3. اینم به ایمیلت میفرستم
4.چشم
ولی ما به دعای دیگران رفتیم 
والا

5.عزیزم
ای جان :**
به کی کامنت دادی؟
درمورد چی؟ برای چی؟
پاکیییییییییییییییییییییییییییی نکنه میخواستی به من کامنت بدی به یکی دیگه دادی؟
هوووووم؟
پاسخ:
سوتی های من همشون رازن
می دونی که....
نه نه نه
نترس

من هیچ وقت کامنتای مهم رو به دوستام با نت نمیدم
با گوشی پیامک میکنم براتون...

:)))))
سلام
اوم؟!من که متوجه نشدم چی شد!حالاغصه نخورین
هدرهم خیلی عالی:)
پاسخ:
سلام
هوچی
یک عدد سوتی دادم در حد لالیگا
الان از مریخ براتون پست میذارم...
:)

خدا خیر بده به طراحش
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۱ انسان نیازمند
فردا بگو
من دارم میرم بیرون دیگه نت نیس
گوشیمو هم نمیبرم
پاسخ:
اصلا به احدی نمیگم چی شده
پیش یکی ضایع شدم بسمه دیگه بقیه ندونن لااقل...

باش 
خوش بگذره
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۴ انسان نیازمند
چی شده؟؟؟؟
پاسخ:
یه سوتی دادم در حد ...

الان نمیدونم از خجالت تو کدوم سوراخ قایم شم
مربا بده بابا...

:((

کل فاز معنویم بهم ریخت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی