خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

من خواست...

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵ ب.ظ
دلم غزل تازه می خواهد

داغِ داغ

لب سوزِ لب دوز...

 

+دلم فاضل نظری می خواهد

۹۳/۰۴/۰۶
پاک باخته

نظرات  (۹)

نشسته سایه‌ای از آفتاب بر رویش

به روی شانه‌ی طوفان رهاست گیسویش

ز دوردست سواران دوباره می‌آیند

که بگذرند به اسبانِ خویش از رویش

کجاست یوسفِ مجروحِ پیرهن‌ چاک‌ام؟

که باد از دلِ صحرا می‌آورد بویش

پاسخ:
پاسخ:
زیبا...
درون خاک، دلم می تپد هنوز اینجا

به جز صدای قدم های تو صدایی نیست

پاسخ:
پاسخ:
؟؟؟
حالا این فاضله کی هست؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
شاعره
ممنون
شعرهاشون بسیار زیباست

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
اوهوم
چشم

سپاس ...

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
منم خیلی نخوندم

پاسخ:
پاسخ:
سرچش کردم
ممنون از معرفیش
نجمه زارع رو بخون عالیه
حسین منزوی چطور ؟

پاسخ:
پاسخ:
نخوندمش تا به حال
ناگزیر از سفرم،
بی سرو سامان چون باد
به گرفتار رهایی نتوان گفت آزاد

فاضل نظری
:)

پاسخ:
پاسخ:
نتوان گفت آزاد...
:)
حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ .. تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم

آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو

می توانم مایه ی ــ گه گاه ــ دلگرمی شوم

میل میل ِ توست اما بی تو باور کن که من

در هجوم بادهای سخت ، پرپر می شوم

از : مهدی فرجی

فاضل نظری

پاسخ:
پاسخ:
من عاشق این شعرم از فرجی هست
اسم فاضل نظری چی میگه این وسط؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی