خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آیکن

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۷ ب.ظ

 پاک باخته ای که

 بعد کلی مرتب کردن مبل ها؛

 یادش اومده چیدمان تابستانه خونه رو چیده

 و

 الان دوباره باید به چیدمان زمستون تغییرش بده>_<



 + امشب حتما مهره های کمرم به رو حم صلوات می فرستن :"(

۹۳/۱۲/۲۶
پاک باخته

نظرات  (۲۲)

۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۸ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام و رحمت خدا بر شما بزرگواران

با مطلب جدید در وبلاگ در مسیر زن بودن در خدمت شما هستیم

با آرزوی توفیقات روز افزون برای شما


http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/


پاسخ:
سلام

ممنون از دعوتتون
حتما میام

سلام علیک و رحمه الله

واقعا خسته نباشی

خدا قوت


انصافا جابه جا کردن مبلها باید مشارکتی باشه...

پاسخ:
سلام

ممنونم

واقعا
ولی کسی نبود کمک کنه
:(
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۵ انسان نیازمند
شب بخیر
:★
پاسخ:
شبت بخیر
:*
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۱ انسان نیازمند
اعصابتو داداشیت ماشین تایپ کرده
حالا دوس داری منو بترکون
پاسخ:
اگه داداشم بود که می زدم لهش می کردم راحت می شدم
صد بار نگفتم تو پست بی رمز کامنت نذار؟؟؟
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۰ انسان نیازمند
میخای بزور منو بخوابونی؟ ؛؛؛؛((((
مامانت الان تو اتاقت خوابه؟
ینی میخای برم
ینی بشینم گریه کنم
پاسخ:
آره
آره

آره

خستم اذیتم نکن
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۷ انسان نیازمند
وااااااااای
چرا پیام ندادی گلم

رفتم شام بخورم
شبکه گلستان داره اخراجی ها ۱میده
مهموناتون اومدن؟
تا اونا بیان نریااااا
پاسخ:
نوش جااااااااااان
اونا دو میان
برووووووو بخواب
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۹ انسان نیازمند
من میرم
شب بودی میام
پاسخ:
چرا میری؟؟؟
کجا میری؟؟؟
شب مامان میاد اتاق من نمی تونم بیام
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۷ انسان نیازمند
من، من ی حرفو کلی گفتم
نمدونم کجاش ربطی به حرفای تو با حسنا جون داست
اصن من یادم نمیاد تو کامنتاش چی گفته حسنا جون

جو گیر میشیاااااا
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
بروووووووووووووووووو عااااااااااااااااااااااااااموووووووووووووو
بروووووووووووووووووووووو

فعلا اعصاب مصابم ماشین حسابه
:))))))))))))
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۴ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بد نگو نگو

پس دیگه مراقب باش دیگه

** ******* ** ** **** ***** ***** ****
پاسخ:
عجب

مراقبم ان شاء الله


اون بنده خدا تقصیری نداره

یه بار دیگه هم تو حرفای منو حسنا پریدی نپریدی :@
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ انسان نیازمند
فرق داره
که میخای اینطوری تنبیه کنی خودتو
:((((((
پاسخ:
نه نداره
مهم تنبیه شدن منه
مهم خودمم که مراقب حرفام نیستم
:(
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۸ انسان نیازمند
از خانواده برا خبیث بازیام

اون ی نفر کی بود؟ من فکر کردم منو میگی،؛((((((
پاسخ:
تو چه خوشحالی 
تو رو که می دونم بلدر دوست نداری

حالا چه فرقی داره

مهم تنبیه شدن منه
:"(
گفتی نفس ی باری شنیدم استاد مطهری خیلی سیب داشته برا تهذیب نفس (شما بخون ادب کردن) سیب نمیخوردن... بهــــــــــــد من جوزده شده و قرار گذاشتم دیگ ساندبیچ نخورم عاخااااااااااا قرار ما همانا و رفتن با دوستمان ب بیرون همانا و پیشنهاد خوردن ساندویچ همانا... میدونی ک آدم نباید پیشنهاد دوستشو زمین بندازه هوووووووم ^_^
پاسخ:
خخخخخخخخ
از دست تو حسنااااااااااایی

نه من فقط امشب این کارو میکنم
چون خیلی خسته ام و گشنه
تا آدم بشم
همیشه از این کارا نمیکنم که...

اونم خیلی خیلی درست است
^_______^
آخـــــــی طرح انسانیت منو کشته خبیث چرا پیش میاد دیگ
اون ی نفر بیا ببخشتش گونا داره خب
پاسخ:
برای اینکه یاد بگیرم دیگه حرف غذا نزنم جلو کسی
دیگه هم خیلی اشتباه میکنم پست غذا بذارم
دل بچه مردم آب شه

نفسم چاق شده
یکم کتک لازمه
امشب که گشنه خوابید می فهمه یعنی چی

اون نمیاد کامنتای پستا رو بخونه
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۴ انسان نیازمند
خو معلوم غذا خوردن
اومدن براشون تنقلات بیار و میوه
اون غذاهارو بذار برا فردا

من بودم اصن نمیذاشتم دست به غذا بزنن
میتونی بپرسی
پاکی جونم خسته شد

پاسخ:
:///////////////
ژله براش میارم

حالا ببینم چی میشه

از کی چی بپرسم؟؟؟

نه خسته نیستم
ای جان دمست طلا
حیف نیتونم ب غذاها دسترسی داشته باشم نظرت چیه موقع خوردن روح منم مورد تفقـّد قرار بدین هووووووم؟ :دی


پاسخ:
ممنونم عزیزم

خخخخخخخخخخ

جانم
:*****

من خودمو تنبیه کردم که از غذاها نخورم
آخه دل یه نفرو آب انداختم

اگه بخشیدم بعد غذا می خورم

از ظهر هیچی نخوردم
اگه نبخشتم شامم نمی خورم
تا منه خبیث باشم حواسم به حرف زدنم باشه
:"(
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
1 خسته نباشی
2 نیس که حالا زمستون خیلی زمستون بود بهار شده دیگه ولش کن همونجوری میذاشتی بمونه!
3 خب عکس نشانت یجوریه که آدم فک میکنه برادری
4
5 :)
پاسخ:
1. ممنون عزیزم
2.شهر ما همش بارون بود
مام خونوادگی سرمایی هستیم
مدام به بخاری چسبیدیم
دیگه دوباره درستش کردم :/
3.وا مگه ما پیاده رفتیم اربعین برادر بودیم؟؟؟
:))
4.؟؟؟
5.:*
خسته نباشید برادر...
پاسخ:
ممنونم
من خواهرم :/
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۷ انسان نیازمند
الهی عزیزم
خو بذار باسه، داره بهار میاد
بخاری اتاق خودت کافیه
اواااااا
اومد دعواش کن
نگران نباش میخورن. فردا هم بهشون نهار بده
پاسخ:
عوض  کردم دیگه
نمیشه ما سرمایی هستیم
فردا شاید قرمه سبزی بپزم
دعواش کردم
از ترس گفت:
یه ته بندی کوچولو کردیم
ولی اومدیم می خوریم شامتو

حالا فک کن 12 به بعد می رسن 
://///
دلم واقعن برات کبابه
داداشت اومد از خجالتش درآ حسابی
من حاضرم فداکاری کنم همه رو طی چن فقره بخورما :))))))
پاسخ:
چششششششششششششششششششششششششم

اگه سوغاتی خوبی نیاورده باشه حسابی از خجالتش درمیام
البته تهدید کردم اگه بیان و غذا رو نخورن؛
تو حلقوم شون فرو می کنم :)))))))

ای جان بیا عزیزم
نوش جونت
یعنـــــــــــــــــــــی کل خونه تکونی رو انجامیدی عایا؟ ماشاءالله
پاسخ:
اوووووووهووووووووووووووم
فقط پرده ها مونده بندازم تو ماشین

چه کنم تک دخترم 
مامانمم شاغل
داداشمم که دانشجوی شهر دیگه
بابامم که نیست

من مجبورم جور اون سه تای دیگه رو هم بکشم

البته حیاط و انباری هم مونده
واااااااااااااااای از دست این چیدمان؟ الان سالمی عایا :دی
خدا قوت

پاسخ:
بهلهههههههههههههههههههههههههههه

الان همه کارا رو کردم 
فقط مونده کارای اتاق خودم

هر سال همینه
اتاقم میمونه آخر

تازه حضرت آقا خبر دادن که 12 به بعد میرسن

:///////////////

حالا من این همه شامو چکار کنم؟؟؟
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۸ علی رسولان
هان ؟
چیدمان تابستونُ زمستون داره میگه ؟
من که اصن تو اینجور موارد کمک نمی کنم !!! کلن خوشم نمیاد !!!
پاسخ:
خسته نباشید
اصولا تو تابستون طوری منزل رو میچینن که جای بخاری پر باشه
و تو زمستون جوری که جای کولر پر باشه
همین میشه که خانوم های خونه زود فرسوده میشن
بلند کردن مبلمان کار آقایون هست...
خوشتون بیاد یا نیاد وظایف باید بین اعضای خانواده تقسیم شه
اگر وظیفه ی خودتونو میندازین گردن کس دیگه ای بهش ظلم کردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی