خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دست های تنها

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ق.ظ

 دست های من؛

 برای تو؛

 هر صبح و شام؛

 رو به آسمان بالاست...


 خدا کند؛

 تو هم برای دلم؛

 دعا کنی...

۹۴/۰۱/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۳)

۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۲۶ ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞

کــاش لــب وا می نمــودی بر دعـــا
یـک سحـــر
ای حـجت سبــز خــدا
تــا دعایت کــل ایــن خلق جهـــان
را نمـــایـد در دمــــی حــاجــت روا...

پاسخ:
یقینا برامون دعا میکنن
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۶ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

با اجازه نشرش دادم 

با همان عنوان " دست های تنها"

ان شالله ساعت 12 امروز ...

پاسخ:
سلام

خوشحال میشم ببینم چی ازش برداشت کردین

حتما سر خواهم زد.
سپاس
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۲۳ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

خودم را جای شخصیت اول شعر گذاشتم....
دیدم اشتباه است....
اوست که همیشه برای ما دعا می کند 
و ما شاید گاهی....

پ.ن: اجازه ی کپی می خواهم
پ.ن ۲: متن ادبی (شاید هم شعر سپید) مربوط به خودتان هست؟
پاسخ:
سلام

ولی وقتی من خودم رو جای اول شخص میذارم؛
از دعای خودم مطمئنم
ولی از دعای اوشون نه!!!!

بستگی داره دوم شخص رو چه کسی فرض کنید...


پ.ن: یقینا زمانی که شما کپیش کنید کنارش یه نکته اخلاقی می ذارید 
و چی از این بهتر که این متن باعث هدایت کسی بشه.
لکن از نظر من مسئله ای نداره کپیش
پ.ن 2 :اینجا هر چیزی که می خونید؛
حتی گاها بیت ها؛
خط خطی های حقیر هست مگر؛
در پایان نام شاعر، نویسنده، راوی یا وبلاگی که متن رو ازش برداشتم گذاشته شه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی